J
Jenni
Vieras
Sain tänään kuulla että olen raskaana, kylläkin todella alussa vasta, mutta minulla olisi yksi kysymys: Onko kukaan tietoinen asiasta tai oma kohtasta kokemusta voiko ottaa tatuoinnin jos on raskaana??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 21:34 mimmi kirjoitti:Verenmyrkytysriski todellakin on olemassa! Ja olettekos kuulleet että jos on tatska alaselässä selkärangan päällä niin ei sais koskaan enään epiduraalia...
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 17:21 Mamma -82 kirjoitti:Mä otin, raskausviikkoja oli tuolloin yli 30!! Ei mulle ainakaan sanottu mistään vaaroista, outoa!!! Ei siitä kyllä mitään haittaa ollut, paitsi vauva potki samaan tahtiin neulan surinan kanssa, joten olo ei ollut kovin mukava!!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 11:18 HeRne kirjoitti:Se riippuu et missä kohdassa tatska on selässä...Hyvin onnistui epiduraalin laitto vaikka tatska onkin alaselässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2005 klo 10:03 Sanna80 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2005 klo 21:34 mimmi kirjoitti:Verenmyrkytysriski todellakin on olemassa! Ja olettekos kuulleet että jos on tatska alaselässä selkärangan päällä niin ei sais koskaan enään epiduraalia...
Totta ja ei. Epiduraalia ei laiteta tatuoidun ihon läpi, mutta jos kuva on pieni eikä epiruraalialueen peittävä, niin voidaan hyvin laittaa.