Tatuoinnit ja lävistyket

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wigga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wigga

Vieras
Minkälaisia löytyy täältä äideiltä? Minkätyyliset tatuoinnit ovat mielestänne hienoimpia? Itsellä on vaan pari vuotta sitten otettuja tribaaleja ja jotain uutta pitäisi keksiä :(

Itsellä on
- napa
- kulma
- kaksi tribaalitatuointia

Kielessä on lävistys sekä korvissa 20 mm tunnelit

tatskoja onkin sit jos jonkinmoista. Viimeisin on sormessa pinkki "timangi". Pari tribalia löytyy ja niitä alkuun halusinkin, mut aikas tylsiähän ne on. Selässä on melkein koko selän peittävä StarWars-aiheinen kuva, sit on vaikka mitä... 13:kohan noita ois nyt yhteensä...

Itse tekisi mieli ottaa jotain värikästä ja isompaa, mutta en tiedä..Onko ne liian "rajuja"? Alkaako tympimään jossain vaiheessa? Ja sopiiko naiselle isot ja ehkä värikkäät tatuoinnit.

Alahuulessa oli joskus kolme. Nyt pidän taas keskellä silloin kun siltä tuntuu, ei ole mennyt umpeen. Kielessä kanssa, kulmasta valitettavasti tulehtui. Tatuointeja jonkinverran, rinnassa pari, selässä, olkapäässä, käsivarressa..

Alkuperäinen kirjoittaja wigga:
Itse tekisi mieli ottaa jotain värikästä ja isompaa, mutta en tiedä..Onko ne liian "rajuja"? Alkaako tympimään jossain vaiheessa? Ja sopiiko naiselle isot ja ehkä värikkäät tatuoinnit.

MIksei sopis? Itsellä tuossa selässä väriä on aikas paljon, muttei kyllä mitään hirmu räikeetä, kuten oranssia, vihreää, keltaista... Mut kyllä niitä räikeämpiäkin kuvia löytyy hienoina.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja wigga:

MIksei sopis? Itsellä tuossa selässä väriä on aikas paljon, muttei kyllä mitään hirmu räikeetä, kuten oranssia, vihreää, keltaista... Mut kyllä niitä räikeämpiäkin kuvia löytyy hienoina.

En tiedä :/ ehkä en ole vain sen tyylinen. Joskus vain näkee hienoja vaikka koko kädenmittaisia värikkäitä tatuointeja naisilla. Joillekkin ne sopii niin hyvin, mutta en tiedä miltä se omassa kropassa näyttäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:
Vasemmassa sääressä/nilkassa tribaalililja. Viikon päästä lennähtää rintaan perhonen ;)

Papillon innoittajana? Toi taitaa muuten olla aika yleinen homma, mä tunnen parikin äijää, jolla perhonen rinnassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Vasemmassa sääressä/nilkassa tribaalililja. Viikon päästä lennähtää rintaan perhonen ;)

Papillon innoittajana? Toi taitaa muuten olla aika yleinen homma, mä tunnen parikin äijää, jolla perhonen rinnassa.

Niitä perhosia varmaan on jokatoisella, mutta otanpa nyt kuitenkin :p Tarkottaako se muuten jotain?? Tai onks sillä joku merkitys?

Niitä perhosia varmaan on jokatoisella, mutta otanpa nyt kuitenkin :p Tarkottaako se muuten jotain?? Tai onks sillä joku merkitys?

Sellanen oikea heppu on monilla ollut esikuvana tuota kuvaa otettaessa:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanki_nimeltä_Papillon

Alkuperäinen kirjoittaja :
Tuommottinen:

Aika järkky fontti ja jälki on sitäkin surkeampaa....

Hei, kuva ei tee oikeutta tatuoinnille... Yritäpä ite ottaa vasemman käsivartes ulkosyrjästä kuva kälysellä kameralla! Jälki on oikeasti ihan hyvää ja fontti on tarkoin valittu.

Sellanen oikea heppu on monilla ollut esikuvana tuota kuvaa otettaessa:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanki_nimeltä_Papillon

Enpä oo koskaan kuullutkaan! Aukko sivistyksessä :ashamed: No, mä otan perhosen vaan ihan sen takia, että se on nätti :D
Ps. Sulle on yv:tä ;)

Hei, kuva ei tee oikeutta tatuoinnille... Yritäpä ite ottaa vasemman käsivartes ulkosyrjästä kuva kälysellä kameralla! Jälki on oikeasti ihan hyvää ja fontti on tarkoin valittu.

No eihän se toinen rivi ole edes keskellä yläriviin nähden ja fontti tosiaan muistuttaa jotain neljäsluokkalaisen/ammattikoululaisen kaunokirjoitusta.

Yhteistyössä