tatuoinneista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni

Vieras
Olen menossa ottamaan kuvaa,mutta tatuoija muovasi kuvani täysin ja teki siitä 5 kertaa suuremman.Pistää kovin vastaan mun omaa koko vaatimustani en halua iso,mut tatuoija on sitä mieltä et oisi hyvä jos muutkin näkisi sen kunnolla?!!! Mitäköhän pitäs tehä? luottaa tatskaajaan? vai pitää oma pääni?

Ei kannata ihan täysin alistua tatuoijan vaatimuksiin. Minä piirsin itse oman alaselän tatuointini ja tatuoijan mielestä se oli aivan liian pieni. Kuulemma jos tekisin sen sellaisena niin se näyttäisi kynällä piiretylle. Pidin kuitenkin pääni eikä kukaan ole tähän päivään menessä sanonut ton näyttävän piiretylle tai suttuiselle. Tuntuu sille, että nää tatuoijat ovat niin suuria taitelijoita että.. isoa,mustaa ja mielellään tribaalia pitäisi olla. Mistähän suomesta löytyäisi sellaisen oikeasti lahjakkaan tatoijan kuten vaikkapa Kat Von D joka tekee ihan valokuvista tatskoja.

Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
Mistähän suomesta löytyäisi sellaisen oikeasti lahjakkaan tatoijan kuten vaikkapa Kat Von D joka tekee ihan valokuvista tatskoja.

Oon ihastellut Tampereen Putkan nettisivuilla heidän referenssigalleriaansa. Siellä on kyllä osaavia piirtäjiä!

Teksti ja se ekaksi sen hyväksy mut sit rupes sitä kikkaileen ja ei enää hyväksy alkuperästä.Mulle se on tarkkaan mietitty henk koht juttu.Olen vähän harmissani kun mun mielestä pienempi on parempi,mut se "näkee"kuin se ois parempi.Mut se iso on sit tosi iso....

Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
Ei kannata ihan täysin alistua tatuoijan vaatimuksiin. Minä piirsin itse oman alaselän tatuointini ja tatuoijan mielestä se oli aivan liian pieni. Kuulemma jos tekisin sen sellaisena niin se näyttäisi kynällä piiretylle. Pidin kuitenkin pääni eikä kukaan ole tähän päivään menessä sanonut ton näyttävän piiretylle tai suttuiselle. Tuntuu sille, että nää tatuoijat ovat niin suuria taitelijoita että.. isoa,mustaa ja mielellään tribaalia pitäisi olla. Mistähän suomesta löytyäisi sellaisen oikeasti lahjakkaan tatoijan kuten vaikkapa Kat Von D joka tekee ihan valokuvista tatskoja.

Tony Raita lahdesta.

teki mulle valokuvasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Teksti ja se ekaksi sen hyväksy mut sit rupes sitä kikkaileen ja ei enää hyväksy alkuperästä.Mulle se on tarkkaan mietitty henk koht juttu.Olen vähän harmissani kun mun mielestä pienempi on parempi,mut se "näkee"kuin se ois parempi.Mut se iso on sit tosi iso....

Kuulostaa jotenkin tutulle..mulla rupesi myös paksuntamaan viivoja, etekemään väkäsiä ja lopulta se teksti näytti sille kun amis-antti olisi sen piirtänyt. Kannattaa harkita käymistä toisessa liikkeessä.

siis musta se iso on jotenki tökerö.Se ois parmepi pienellä ja kaunolla,hieman kiekuroita kirjaimissa ja sen minkä se ekaksi piirsi on hyvä....sit se piirskin sen jättikokosin kirjaimin.Se alkuperänen on n 9 cm pituinen leveys suunnassa.

Uusimmat

Yhteistyössä