tästä messengervirus-hässäkästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
en tiä onko jo ollut täällä, mutta sanonpa kuitennii.

eli nyt tää virus (mikä-lieneekään) tulee mesen kautta, 'sanoo' ainoastaan paina tästä/katso tuolle sivustolle ja se linkki mikä on mailiinkin tullut.

eli siis aukasee ihan sen keskustelu-ikkunan.

sieltä voi vaan nädä et kuka on poistanu/estäny sut mesestä. ei ole virus,ainaki kaveri sano niin,niillä on hyvä,toimiva,maksullinen virus torjunta ja se ei antais avata sitä sivua JOS ois virus..

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
sieltä voi vaan nädä et kuka on poistanu/estäny sut mesestä. ei ole virus,ainaki kaveri sano niin,niillä on hyvä,toimiva,maksullinen virus torjunta ja se ei antais avata sitä sivua JOS ois virus..

kyl tää oli tasan sama linkki,mikä tuli mailiinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

eli nyt tää virus (mikä-lieneekään) tulee mesen kautta, 'sanoo' ainoastaan paina tästä/katso tuolle sivustolle ja se linkki mikä on mailiinkin tullut.

mulle tullu niin,vaikka kyseinen henkilö ei edes ole kirjautunut,se on kai joku virus ei kannata avata

tänne tuli ensin sähköpostilla niitä linkkejä josta sai katottua ketkä estänyt ja poistanut mesestä. menin aukasee ja sitten multa mennyt muille samoja säähköposteja.
nyt kun tulin koneelle niin kattoin että 7 ihmistä laittanut mulle viestejä mesessä.. mutta kaikilta tullut vaan samaa linkkiä.. |O

Kyllä se on yhdenlainen virus. Luepa sopimusehdot mm. (aika surkeat tiedot, katso spostiosoitetta gmailissa, ja että sallin että minulle lähetetään postia..)
Ja se estolista ei edes pidä paikkaansa. Jos avaat sen ja laitat salasanasi niin meseyhteyshenkilöillesi alkaa tulemaan roskapostia sun nimissä. Kannattaa heti vaihtaa salasana jos olet sinne kirjautunut.

kyllä se vaan viirus on :/ mese alkaa itestään lähettää linkkiä ja kirjautuu millon haluaa sisään ja ulos :/

Mulle on niitä tullut jo muutamia viikkoja toisilta. Itse kerran erehdyin tohon :ashamed: Mut salasanan vaihto auttoi sit siihen! Se tuntuu muuttavan muotoaan kokoajan. Ensin tuli englanninkielisenä linkki mesekeskusteluun sitten sähköpostiin suomenkielisenä ja nyt taas mesekeskusteluviestinä!

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

Yhteistyössä