Tässä on nyt sitten tämä Raisa Cacciatoren vastaus aiheeseen vanhempien keskinäinen puristelu lasten nähden.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta mikä rangaistus odottakaan niitä onnettomia vanhempia, joiden tenavat joskus vahingossa näkevät vanhempien harrastavan seksiä keskenään? Kun sukupuoliseen mielihyvään tähtäävät toimet lasten nähden on kielletty. Ja varoittaisin vain kaikkia vakavasti, ette VOI tietää heräävätkö lapset keskellä yötä ja tassuttelevat makkarin ovelle. Vai olenko mä vain yksinkertainen typerys (ja ainoa lajissani), jolla ei ole lukkoa makkarin ovessa? Eikä meidän makkari ole edes äänieristetty! Lapset voivat herätessään kuullakin meidät :/.

Saako siitä elinkautisen? Mutta jos yrittää lisäänytä, niin lasketaanko sitä mitenkään lieventäväksi asianhaaraksi? Kauheeta, jos meidän seuraava lapsi syntyykin vanhempien istuessa eri vankiloissa :(...

Olet aika naiivi. Salli mun sanoa.

en ota ketjun muihin kommentteihin nyt kantaa, mutta ihmettelen suuresti sitä, kuinka tässä on tartuttu rikos-ajatukseen.

onko joku oikeasti sitä mieltä, että kaikki toiminta, mitä ei ole laissa kielletty, on hyväksi lapsen kasvulle? hyvinkin monin, ihan laillisin tavoin, voi pienen ihmisen elämää vammauttaa, naiivia väittää muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:
Mutta mikä rangaistus odottakaan niitä onnettomia vanhempia, joiden tenavat joskus vahingossa näkevät vanhempien harrastavan seksiä keskenään? Kun sukupuoliseen mielihyvään tähtäävät toimet lasten nähden on kielletty. Ja varoittaisin vain kaikkia vakavasti, ette VOI tietää heräävätkö lapset keskellä yötä ja tassuttelevat makkarin ovelle. Vai olenko mä vain yksinkertainen typerys (ja ainoa lajissani), jolla ei ole lukkoa makkarin ovessa? Eikä meidän makkari ole edes äänieristetty! Lapset voivat herätessään kuullakin meidät :/.

Saako siitä elinkautisen? Mutta jos yrittää lisäänytä, niin lasketaanko sitä mitenkään lieventäväksi asianhaaraksi? Kauheeta, jos meidän seuraava lapsi syntyykin vanhempien istuessa eri vankiloissa :(...

No vastapainoksi, salli mun sanoa, että sarkasmi lienee sulle aika vieras laji.

Minä olen kalkkis, mies saa kosketella vain iltaisin makkarissa, kun lapsi nukkuu omassa makkarissaan.

Jos olemme kaksin vaikka baarissa, ja puristan nopeasti häntä alapäästä ja miehellä housut jalassa, ei hän siitä kyllä kiihotu, se on sanottava. Se on vain puristus, ei miehen kiihottamista.

No vastapainoksi, salli mun sanoa, että sarkasmi lienee sulle aika vieras laji.

Kyllä mä sarkastisen kirjoitusasusi tunnistan mutta asiasisältö on vähän... sanoisinko.... yksinkertaista.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
en ota ketjun muihin kommentteihin nyt kantaa, mutta ihmettelen suuresti sitä, kuinka tässä on tartuttu rikos-ajatukseen.

onko joku oikeasti sitä mieltä, että kaikki toiminta, mitä ei ole laissa kielletty, on hyväksi lapsen kasvulle? hyvinkin monin, ihan laillisin tavoin, voi pienen ihmisen elämää vammauttaa, naiivia väittää muuta.

Kuten sanoin, ei ole rikollista. Sanoin niin, koska PalstaKyylä sanoi, että on rikollista. Siksi puutuin tähän termiin.

Ja kuten saatoit lukea, suosittelin puristelemaan kahden kesken, kuten allekirjoittanutkin toimii omassa elämässään. Tokihan kaikkien vanhempien toive on terve ja onnellinen lapsi. Mutta mopo ei saa näissä asioissa karata käsistä.

Muistuttaisin maalaisjärjestä tässäkin kohtaa.

(se sosiaalialalla oleva)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaKyylä:
Tarkennan: penis ja emätin. Älkää nyt viitsikö saivarrella, kyllä jokainen aikuinen ihminen tietää, mitkä lasketaan sukupuolielimiksi.

Lupasin lopettaa pelleilyn. :) :hug:

Raisa Cacciatoren vastaus kysymykseen, joka ei oikeastaan ketään askarruttanut, oli hyvä ja asiallinen. Mutta oman harkintakyvyn käyttäminen ja maalaisjärkikin riittävät samaan.

Samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
Asiaa sivuten..Mä oon varmaan IHAN HIRVEE pedofiili äiti kun taputtelen mun lapsiakin pepulle.. :whistle:

Takapuolen taputtelu on TÄYSIN eri asia kuin se, että mies esim. rinnasta puristaa vaimoaan lapsen/lasten nähden.

Eikö juuri hetki sitten rajattu asia koskemaan sukupuolielimiä, joiksi luokiteltiin emätin ja penis?

Asiaa sivuten..Mä oon varmaan IHAN HIRVEE pedofiili äiti kun taputtelen mun lapsiakin pepulle.. :whistle:

Ja mää kans.. poikaakin taputtelen. Iskä taputtelee tyttöä. Entä kun mä joka ilta pesen 3v pojan pyllyn? Tai iskä jopa joskus tytön? Joka on siis jo 5v?

Apua...

Takapuolen taputtelu on TÄYSIN eri asia kuin se, että mies esim. rinnasta puristaa vaimoaan lapsen/lasten nähden.

No mä puristelen kyllä poikaa tisseistä, kun se sitä jaksaa aina naurattaa kun etsitään sen "tissit" :whistle: Lasketaanko? :D

Raisa Cacciatore vastasi, että se ei ole väärin(rinnasta ohimennen puristaminen) Hän sentään on asiantuntija.

Hyvä silti, että valistat täällä muita, ja toimivat niin, että puristelua ei ole, kun lapset näkevät. Minä olen niin aina osannut toimia ja sitä suositellut(lapsen nähden vain suukot ja halit)

Mutta, syyttely ja uhkailu ei ole se oikea väylä, sillä ei saa mitään hyvää aikaan. Nyt varmasti moni jo tietää miten toimia ja sinä voit hengähtää, vai mitä? Ymmärrän "tuskasi" asiassa, mutta muista, että fanaattisuus on aina pahasta ja oikeustaju pitää olla tallella. Ja maalaisjärki.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Eikö juuri hetki sitten rajattu asia koskemaan sukupuolielimiä, joiksi luokiteltiin emätin ja penis?

Entä kivespussit? :xmas:

No ei vais vaan tämä keskustelu on mennyt sellaiseksi ei metsää puilta -jutusteluksi. Palstakyylä puhuu asiaa mutta rikos-nimikkeen käyttöä koskettelun yhteydessä en ihan ymmärrä. Itse olen sitä mieltä että miehen hellä vaimon pepulle läpäytys on aika usein ainakin pikkuriikkisen myös sellaista seksuaalisväritteistä hellyydenosoitusta. Juju onkin sitten siinä miten asian suorittaa lasten nähden. Ja että kikatteleeko vaimo vastaukseksi huuliaan kiimaisesti lipoen vaiko tekee kuvitteellisia käteenveto-liikkeitä miehelleen vastaukseksi vaiko vastaa rakastavalla ja hellällä hymyllä jättäen oikean, selvästi seksuaalisen koskettelun sitten myöhemmälle, lasten nukkuma-ajalle.

Niin, luokittelin sen rikolliseksi toiminnaksi. Pakaroiden ja rintojen puristelu lasten nähden ei sitten taas liene kaikissa tilanteissa rikos (Cacciatoren vastauksen mukaan..) Silti mielestäni myös pakaroiden ja etenkin rintojen puristelu lasten nähden on ällöttävää, sopimatonta ja moraalisesti väärin. Kuten sanoin, on mielestäni ylipäänsä epäkohteliasta ja kaikin tavoin huonoa käytöstä puristella toista kenenkään nähden, vaikka paikalla olisi vain muita aikuisia. Enpä tunne yhtäkään ihmistä, joka erityisemmin nauttisi toisten keskinäisen puristelun seuraamisesta.

Pakaroiden ja rintojen puristelu lasten nähden ei sitten taas liene kaikissa tilanteissa rikos :o

Aika kapeakatseista. Eli joissain tilanteissa se sinusta TODELLAKIN ON RIKOS?

Epäkohtelias tai moraalisesti arveluttava, toisen arvoja loukkaava käytös ei automaattisesti täytä rikoksen tunnusmerkistöä.

Raisa Cacciatore vastasi, että se ei ole väärin(rinnasta ohimennen puristaminen) Hän sentään on asiantuntija.

Hyvä silti, että valistat täällä muita, ja toimivat niin, että puristelua ei ole, kun lapset näkevät. Minä olen niin aina osannut toimia ja sitä suositellut(lapsen nähden vain suukot ja halit)

Mutta, syyttely ja uhkailu ei ole se oikea väylä, sillä ei saa mitään hyvää aikaan. Nyt varmasti moni jo tietää miten toimia ja sinä voit hengähtää, vai mitä? Ymmärrän "tuskasi" asiassa, mutta muista, että fanaattisuus on aina pahasta ja oikeustaju pitää olla tallella. Ja maalaisjärki.

Jatkanpa vielä, että tällaiset ketjut saavat vanhemmat ahdistuneiksi ja esim. lastensuojelun kauheaksi peikoksi(mehän teemme paljon muutakin kuin huostaanottoja, autamme vanhempia ja lapsia saamaan apua ja tukea jne)

Tärkeintä olisi luoda vanhemmille varmuus, että he varmasti onnistuvat, hellyys on suotavaa ja suositeltavaa näytettäväksi(hellät sanat, suukot halit), tai lapsesta kasvaa tunteeton, joka ei osaa näyttää tunteitaan.

Nyt olet luonut pelon ilmapiirin. Vaikka aihe on tärkeä, siitä pitäisi pystyä puhumaan asiallisesti, syyttelemättä, uhkailematta. Ja välttää rikos-sanaa, ellei ole lain tulkinnasta oikeassa.

Raisan kirjoitus oli minusta ja hyvä maanläheinen. Se sopii kaikkien vanhempien lukea ja ottaa opiksi.

Ap, hyvä, että valistat, ja hyvä, että kannat huolta lapsista, mutta muista maalaisjärki.

Lopuksi, muistakaa näyttää tunteenne toisillennne äidit ja isät, halikaa, suukotelkaa, ja kun lapsi nukkuu omassa huoneessan, menkää omaan makkariinne ja harrastakaa hienoa erotiikkaa.

Siis mua on nyt käytetty sopimattomasti hyväkseen. Mä olen insestin uhri. Poikani, 2v 3kk, puristi mua molemmin käsin molemmista tisseistä ja nauroi samalla kun vielä hihkasi ääneen "Tööt tööt" :'(

Alkuperäinen kirjoittaja eikä mies puristele:
Siis mua on nyt käytetty sopimattomasti hyväkseen. Mä olen insestin uhri. Poikani, 2v 3kk, puristi mua molemmin käsin molemmista tisseistä ja nauroi samalla kun vielä hihkasi ääneen "Tööt tööt" :'(

:headwall: :headwall: :headwall:

Jep, kyllä on tilanteita, joissa rinnasta puristaminen lapsen nähden on rikos: esim. tilanne, jossa joko jompikumpi tai molemmat saavat seksuaalista mielihyvää siitä, että lapsi katsoo, kun mies puristaa vaimonsa rintoja.

Mahdoitkohan tuoda tuota pointtiasi lainkaan julki alussa, ainakaan riittävän selvästi? Minä en ainakaan huomannut. Johtunee siitä, että en heti ensiksi osaa ajatella jossain olevan pedofiliaa. Olisimme säästyneet paljolta turhan jauhamiselta.

Lopuksi, muistakaa näyttää tunteenne toisillennne äidit ja isät, halikaa, suukotelkaa, ja kun lapsi nukkuu omassa huoneessan, menkää omaan makkariinne ja harrastakaa hienoa erotiikkaa.

Mun työkaveri on lastenpsykiatri (kuten Cacciatorrekin siis on) ja heillä lapset nukkuvat samassa huoneessa aikuisten kanssa ja nuorin tietääkseni jopa perhepedissä. Ei oo niin läheiset välit että kehtaisin kysäistä miten heillä harrastetaan "hienoa erotiikkaa", mutta luulisin että vanhemmat olisi ajatelleet asiaa lastenkin kantilta. Vai onko se niin että suutarin lapsilla ei ole kenkiä, en tiedä..

Mun ainoa toiveeni on että tämä ketju tyssäisi lyhyeen ja ap pitäisi kiinni lupauksestaan olla kirjoittamatta asiasta enää tämän ketjun jälkeen. Joltain on nyt todella levy juuttunut päälle!

Alkuperäinen kirjoittaja eikä mies puristele:

:headwall: :headwall: :headwall:

Vaihdapa "poikani, 2v 3kk" tilalle "mieheni 23v" ja selitä mulle miten tilanne on eri? Miten se on yhtäkkiä sopimatonta ja automaattisesti sisältää jotain seksuaalista? Mä en kiihotu tai tunne seksuaalista mielihyvää kummassakaan tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Mun ainoa toiveeni on että tämä ketju tyssäisi lyhyeen ja ap pitäisi kiinni lupauksestaan olla kirjoittamatta asiasta enää tämän ketjun jälkeen. Joltain on nyt todella levy juuttunut päälle!

No entä jos vaan siirtyisit lukemaan jotakin toista aloitusta jos muiden keskustelu täällä häiritsee niin tavattomasti?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä