Tässä on nyt sitten tämä Raisa Cacciatoren vastaus aiheeseen vanhempien keskinäinen puristelu lasten nähden.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaKyylä:
Jos isällä on ollut tapana ohimennen puristaa äitiä rinnasta, vain koska äiti on niin mukavan pehmeä siitä kohden, ja koska hän ihailee ja hellii äitiä näin ja äiti on siitä vain imarreltu, niin mikäpäs siinä. Toki lapset matkivat sitten tuota toimintaa helposti jatkossa.

Nimenomaan näin. Lapset matkivat aikuisia.
Kiva kun teidän Ville-Einari läpsäisee tai puristaa Minna-Liinaa tarhassa ja kuvittelee että se on ihan ok, tekeväthän isä ja äitikin sitä kotona!:x.

Minä olen Hekalle sanonut, että ei kannata opettajaa taputella peffalle, yleensä kukaan ei ilahdu sellaisesta.

Ai. Minusta älytöntä rintojen kouriminen ja perseen puristelu lasten nähden :x.
Pussaileminen ok.

Ja taas mennään. Eiköhän tämä ole jo käsitelty, ja ASIANTUNTIJAN vastaus saatu asiaan(hän ei pitänyt pahana, jos mies ohimennen puristaa naista rinnasta)

Meillä ei kourita mitään lapsen nähden, mutta oikeasti tämä aihe on paisunut todella ja jotkut mustat nikitkin ovat saaneet yv:tä aiheesta ja ketjuja pyörinyt täällä yötä päivää.

Eiköhän tämä ollut nyt tässä.

Eli on ihan O.K että hoidossa teidän lapsenne läpsii muita muksuja tai hoitajia perseelle tai kourii hoitotädin rintoja kun kotonakin saa niin tehdä? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
No siinähän se tulikin.
Palstakyylä, odotan sulta paljon viihdyttäviä hetkiä =)
Aiheen vois kyllä jo vaihtaa. Miten olisi vaikka "onko isän sopivaa vaihtaa tyttövauvalle vaippaa?"

Samoin, ei ole hyvä juuttua heti alkuunsa samaan aiheeseen. esim. joku kasvaako yh-äidin pojista homoja aloitus, voisi myös toimia.

Pussaileminen ok.

Ja taas mennään. Eiköhän tämä ole jo käsitelty, ja ASIANTUNTIJAN vastaus saatu asiaan(hän ei pitänyt pahana, jos mies ohimennen puristaa naista rinnasta)

Meillä ei kourita mitään lapsen nähden, mutta oikeasti tämä aihe on paisunut todella ja jotkut mustat nikitkin ovat saaneet yv:tä aiheesta ja ketjuja pyörinyt täällä yötä päivää.

Eli on ihan O.K että hoidossa teidän lapsenne läpsii muita muksuja tai hoitajia perseelle tai kourii hoitotädin rintoja kun kotonakin saa niin tehdä? :o

Luitko tekstini?? Meillä ei niin tehdä.

Muistutan vielä, että minun kantani tuo ei silti ole. Hain lähinnä jonkinlaista lainmukaista tai edes sensuuntaista määritelmää asiaan. Olen sitä mieltä, että puristelut (etenkin rintojen ja _sukupuolielinten_..) tulisi tehdä niin, ettei lapsi ole näkemässä. Ihan jo hyvien tapojen vuoksikin, en hyväksy, että kenenkään edessä puristellaan, ei aikuisten eikä lasten. Cacciatore sanoi lisäksi tuossa viestissään, että lapsi helposti matkii, jos näkee tuollaista toimintaa, mikä on ihan totta. En jaksa tämän ketjun jälkeen enää palstalla väitellä asiasta.

Minä ymmärrän pointtisi täysin. Ilmeisesti suurimman osan palstamammojen mielestä on O.K moiset kourimiset ja ei kai lapsikaan niitä minään pidä jos on niitä kotona koko pienen ikänsä nähnyt.
Yhtäkaikki, myös kahden aikuisen välinen kouriminen kylässä on oksettavaa. Meilläkin on muutama tuttu, jotka puristelevat toisiaan perseestä kun mennään kahvipöytään tmv...:x.

Muistutan vielä, että minun kantani tuo ei silti ole. Hain lähinnä jonkinlaista lainmukaista tai edes sensuuntaista määritelmää asiaan. Olen sitä mieltä, että puristelut (etenkin rintojen ja _sukupuolielinten_..) tulisi tehdä niin, ettei lapsi ole näkemässä. Ihan jo hyvien tapojen vuoksikin, en hyväksy, että kenenkään edessä puristellaan, ei aikuisten eikä lasten. Cacciatore sanoi lisäksi tuossa viestissään, että lapsi helposti matkii, jos näkee tuollaista toimintaa, mikä on ihan totta. En jaksa tämän ketjun jälkeen enää palstalla väitellä asiasta.

Hän olisi varmaan sanonut, jos olisi laitonta ja hyviä ohjeitahan hän antoi.

Ei minustakaan ole ehkä sopivaa, jos puristelee sieltä tai täältä lapsen nähden, mutta ei se rikollista ole, jos joku niin toimii.

Ohimennen oleva pikainen puristelu, mikä ei tähtää seksiin, ei ole rikollista.
Paras tietenkin puristella kahden kesken lasten näkemättä, kuten me :)

Kiva kun teidän Ville-Einari läpsäisee tai puristaa Minna-Liinaa tarhassa ja kuvittelee että se on ihan ok, tekeväthän isä ja äitikin sitä kotona!:x.

huom.

Muistutan vielä, että minun kantani tuo ei silti ole. Hain lähinnä jonkinlaista lainmukaista tai edes sensuuntaista määritelmää asiaan. Olen sitä mieltä, että puristelut (etenkin rintojen ja _sukupuolielinten_..) pitäisi tehdä niin, ettei lapsi ole näkemässä. Ihan jo pelkästään hyvien tapojen vuoksikin, en hyväksy, että kenenkään edessä puristellaan, ei aikuisten eikä lasten. Cacciatore sanoi lisäksi tuossa viestissään, että lapsi helposti matkii, jos näkee tuollaista toimintaa, mikä on ihan totta. En jaksa tämän ketjun jälkeen enää palstalla väitellä asiasta.

Niinpä. Eipä kyllä tuttavapiirissä olekaan väkeä, joka noin toimisi. Mutta ilmeisesti sellaisia todella on olemassa, joiden mielestä se on jotenkin huvittavaa tai hauskaa.

Mutta jos ei irl, niin täällä palstalla kyllä tajuaa miten todella erilaisissa kodeissa ja maailmoissa tämänkin maan lapset kasvavat. Kasvattavaa kertakaikkiaan.

Hellyys ja seksuaalisuus ovat normaalia elämään, mistä lapsi oppii normaalin naisen ja miehen välisen kanssa käymisen ellei vanhemmiltaan..
mikäli vanhemmat kulkevat kilsan päässä toisistaan.. siitä tulee taas näitä super sulkeutuneita Suomalais juroja..

Alkuperäinen kirjoittaja leenu:

huom.

Meidän Reeta imi mun tissiä vauvana paljon. Täytyy toivoa, ettei ala sitten koulussa imemään opettajattaren tissiä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:

huom.

Meidän Reeta imi mun tissiä vauvana paljon. Täytyy toivoa, ettei ala sitten koulussa imemään opettajattaren tissiä.

:laugh: :laugh: :laugh:

Pussaileminen ok.

Luitko tekstini?? Meillä ei niin tehdä.

Nostan vielä, meillä ei niin tehdä(jos osaat lukea) mutta palstalta tänään luin, että moni nikki on saanut ap:lta yv:tä, jota eräs nikki piti uhkailuna jopa.

huom.

Mä pussasin miestäni tänään, pitää toivoa ettei lapset ala pussailla tarhantätiä, tai mikä pahempaa, setää, omg!

Ajalen myös säärikarvojani, toivottavasti lapset ei tee sitä, ja silitin, toivottavasti lapset ei tee sitä, nypin kulmakarvani, toivottavasti lapset ei matki....jne jne jne

Aikuset tekee juttuja joita lapset ei tee. Ja lapsille on hyvä se opettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja bertta:

Minä ymmärrän pointtisi täysin. Ilmeisesti suurimman osan palstamammojen mielestä on O.K moiset kourimiset ja ei kai lapsikaan niitä minään pidä jos on niitä kotona koko pienen ikänsä nähnyt.
Yhtäkaikki, myös kahden aikuisen välinen kouriminen kylässä on oksettavaa. Meilläkin on muutama tuttu, jotka puristelevat toisiaan perseestä kun mennään kahvipöytään tmv...:x.

Olen samaa mieltä! Ja minun ymmärrykseni mukaan Cacciatore otti kantaa vain pakaroiden ja rintojen puristeluun..en ainakaan huomannut yhtään mainintaa _sukupuolielimistä_. Eli niiden puristelu lasten nähden (vaikka kuin olisi vaatteet päällä..) on aivan varmasti laitonta! Sen lisäksi, että se on tietysti myös moraalitonta. Rinnat ja pakarat kun kuuluu vielä eri kastiin, kuin penis ja emätin, jotka ihan virallisesti ovat sukupuolielimet.

Sitten taas halaaminen, suukottelu ja esim. silittely lasten nähden on mielestäni positiivinen asia. :)

Sellainen kieli-lima-huohotus-suutelu taasen menee mielestäni jo sopivuusrajan ulkopuolelle.

Hyvin paljon samaa mieltä olen kanssasi, Palstakyylä.

Kai nyt kaikki tajuaa sen että jokainen perhe elää omaa elämäänsä. Jos ei itse tykkää/harrasta asiaa x niin turha sitä on paheksua niitä jotka taas toimii toisin.

Sit kun on kirjoitettu universaali laki käytöstavoista, jotka koskee kaikkia niin voi alkaa moittimaan lakia rikkovia. Siihen asti annettaisko jokaisen elää niin kuin parhaaksi näkee?

Olen samaa mieltä! Ja minun ymmärrykseni mukaan Cacciatore otti kantaa vain pakaroiden ja rintojen puristeluun..en ainakaan huomannut yhtään mainintaa _sukupuolielimistä_. Eli niiden puristelu lasten nähden (vaikka kuin olisi vaatteet päällä..) on aivan varmasti laitonta! Sen lisäksi, että se on tietysti myös moraalitonta. Rinnat ja pakarat kun kuuluu vielä eri kastiin, kuin penis ja emätin, jotka ihan virallisesti ovat sukupuolielimet.

Sitten taas halaaminen, suukottelu ja esim. silittely lasten nähden on mielestäni positiivinen asia. :)

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta, miksi ihmeessä käytät tuota naurettavaa alaviiva-alleviivattava sana - alaviiva -juttua kun voisit varsin hyvin alleviivata tekstin oikeasti?

huom.

:laugh: :laugh:

Entä jos se lapsi haluaa sitten halia/suukotella/silitellä opettajaa?

Ihan tosi, eiköhän se lapsi tajua, että mikä on hyväksyttyä hänen tehdä ja mitä vanhempien?

Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Kai nyt kaikki tajuaa sen että jokainen perhe elää omaa elämäänsä. Jos ei itse tykkää/harrasta asiaa x niin turha sitä on paheksua niitä jotka taas toimii toisin.

Sit kun on kirjoitettu universaali laki käytöstavoista, jotka koskee kaikkia niin voi alkaa moittimaan lakia rikkovia. Siihen asti annettaisko jokaisen elää niin kuin parhaaksi näkee?

En nyt menis ihan allekirjoittamaan tuota. On asioita joita ei suoraan ole laissa kielletty mutta joita havaitessaan (vaikkapa naapurin lapselleen tekemänä ) kannattaa ehdottomasti ilmoittaa asiasta eteenpäin. Tiätsäniinku.

Kyllä minä paheksun esim. lasten nähden rinnoista puristelevia ihmisiä, mielestäni minulla on oikeus paheksua. Ja kyllähän _sukupuolielinten_ (en tarkoita rintoja..) puristelu lasten nähden on rikos! Samoin seksi lasten nähden ja kaikki seksiin tähtäävä toiminta.

Kyllä sun mielipide on tullut selväksi, yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää ettei kaikkien tarvi olla samaa mieltä ja ihmiset SAA elää tavalla joka sua ei miellytä ilman tällaista haloota.

Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:

En nyt menis ihan allekirjoittamaan tuota. On asioita joita ei suoraan ole laissa kielletty mutta joita havaitessaan (vaikkapa naapurin lapselleen tekemänä ) kannattaa ehdottomasti ilmoittaa asiasta eteenpäin. Tiätsäniinku.

Jos se kyseinen tekeminen ei ole laissa kielletty, niin kelle aattelit ilmottaa, ja mitäköhän tää kyseinen taho voi asialle tehdä?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä