Alkuperäinen kirjoittaja PalstaKyylä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaKyylä:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Kai nyt kaikki tajuaa sen että jokainen perhe elää omaa elämäänsä. Jos ei itse tykkää/harrasta asiaa x niin turha sitä on paheksua niitä jotka taas toimii toisin.
Sit kun on kirjoitettu universaali laki käytöstavoista, jotka koskee kaikkia niin voi alkaa moittimaan lakia rikkovia. Siihen asti annettaisko jokaisen elää niin kuin parhaaksi näkee?
Kyllä minä paheksun esim. lasten nähden rinnoista puristelevia ihmisiä, mielestäni minulla on oikeus paheksua. Ja kyllähän _sukupuolielinten_ (en tarkoita rintoja..) puristelu lasten nähden on rikos! Samoin seksi lasten nähden ja kaikki seksiin tähtäävä toiminta.
Eiköhän Raisa olisi sen maininnut, jos ohimennen tapahtuva ei-seksiin tähtäävä sukupuolielimen puristus olisi RIKOS.
Ja vaikka mekin toimimme niin, ettei lapsi näe muuta kuin mieheni ja minun halit ja pusut vain(ja SUOSITTELEN muille samaa) niin en ala täällä muita arvostelemaan rikollisiksi/laittamaan yv:tä/ilmoittamaan KRP:lle/sosiaalitoimeen.
Ja olen sentään itse sosiaalialan ammattilainen.
Eräs toinen sosiaalialan ihminen sanoi minulle, että on rikos (siis sukupuolielinten puristelu lasten nähden..). Ja niinhän se onkin: penis/emätin on ihan virallisesti sukupuolielin, jonka koskettaminen/puristaminen tuottaa seksuaalista mielihyvää sille, jota puristetaan. Kaiken järjen mukaankin se siis on rikos.
Totta kai kollegoilla voi olla mielipide-eroa, mutta perustan tietoni esim. ammatilaisten luentoihin, pitkään uraani, kouluttaudun jatkuvasti. Ja Raisa on todella uraa uurtava ammattilainen ja asiantuntija.
Ne puristelut olisi parempi hoitaa lapsen näkemättä, totta ja niin suosittelen, mutta RIKOLLISTA SE EI OLE. Tuollainen syyte ei koskaan menisi oikeudessa läpi(ohimennen tapahtunut puristaminen, mikä ei tähtää seksuaaliseen nautintoon, kuten Raisa kertoi)
Sitä vastoin perättömästä ilmiannosta voi tulla syyte, jos todella teet ilmoituksia palstakirjoitteluiden perusteella ja jos aihe on se, että joku on puristanut puolisoaan ohimennen lapsen nähden. Se voi olla mautonta, totta, mutta se ei ole rikollista.