Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:onko ne kuuset muuten pakko saada vilkkumaan..mulla ei muuten vielkää vilku..ja koira ei anna mulle mitää
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:onko ne kuuset muuten pakko saada vilkkumaan..mulla ei muuten vielkää vilku..ja koira ei anna mulle mitää
Joo, kaikki valot pitää palaa
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:millä ne kuuset sitte saa palamaan
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:millä ne kuuset sitte saa palamaan
Eiks siinä kuusessa pala automaattisesti sellaiset ristin muotoset valot..?
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:millä ne kuuset sitte saa palamaan
Eiks siinä kuusessa pala automaattisesti sellaiset ristin muotoset valot..?
siis siinä taulussa missä on kuusia
Alkuperäinen kirjoittaja jl:vai meinaatko siinä taulussa tai siinä niitä..? mulla ne mielestäni alkaa palaan ku sammutin kerran valot ja nyt ne vilkkuu vaik on valot päälläkin..
Alkuperäinen kirjoittaja höh:ootteko löytäny avainta siihen laatikkoon, mikä on ulko oven vieressä pöydän takana?
Entä mistä löytyy L kirjain?
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:uks kirjain puuttuu, N E ja L on
Alkuperäinen kirjoittaja jl:No mun koira ei edes syö!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jl:herranjesta toi koira söi sen kakun, mut nyt se vaan kököttää tossa enkä kyl mitään avainta siltä saanu..
Alkuperäinen kirjoittaja jl:herranjesta toi koira söi sen kakun, mut nyt se vaan kököttää tossa enkä kyl mitään avainta siltä saanu..
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Mitä kaikkia tuolla sytkällä pitää sytyttää? Kahdessa paikassa olen sillä sytyttänyt kynttilät, mutta se ei ole vielä muuttunut harmaaksi.