Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:mun koira söi mut en mä saanu ku lautasen takas ja nyt sitä ei voi valita tuolt tavaroista
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Missä hitossa se kakkuveitsi on?? Ei löydy kaapista josta otin lautasen!
Alkuperäinen kirjoittaja kotitonttu:maton alla taas yks kirjain
Alkuperäinen kirjoittaja iivi:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:mun koira söi mut en mä saanu ku lautasen takas ja nyt sitä ei voi valita tuolt tavaroista
Miten sait koiran syömään?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja iivi:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:mun koira söi mut en mä saanu ku lautasen takas ja nyt sitä ei voi valita tuolt tavaroista
Miten sait koiran syömään?
Eka lautanen lattialle ja siihen kakku, Sit käy vaan pyörähtää muualla, niin se syö sen
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Missä hitossa se kakkuveitsi on?? Ei löydy kaapista josta otin lautasen!
Kakun takaa
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mistä se avain löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja jl:ei tuo meikäläisen hurtta kyllä syö kirveelläkään tota kakkua.. enkä löydä maton alta mitään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jl:ei tuo meikäläisen hurtta kyllä syö kirveelläkään tota kakkua.. enkä löydä maton alta mitään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi
mä jumiuduin ku se koira vaihto paikkaa
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Läpi
mä jumiuduin ku se koira vaihto paikkaa
Siun pitää eka saada ne kirjaimet oveen, sen jälkeen koiran suuhun ilmestyy avain
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:yks puuttuu enkä löydä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Miksi minä en saa laitettua koiralle lautasta eikä kakkua?![]()