Tässä mun (adoptio)äidin sanomisia mulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
- Ei sinusta kukaan tykkää kun olet niin hankala
- Kukaan ei tule koskaan menemään sun kanssa naimisiin
- Miksi et ole niin kuin serkkusi?
- Miksi et ole niin kuin kaverisi?
- Miksi sinulla ei ole perhettä niin kuin muilla? (olin juuri eronnut kun mies petti ja jätti)

Vähän pahempia, kännissä mulle sanottuja:

- Sä olet yksi huoran pentu, äpärälapsi
- Käykö sun isäs panemassa sua?
- Palkkasin miehet hakkaamaan sut ja tappamaan kun ei tuollainen loinen ansaitse elää

jne. Kivaa. En tiedä miksi halusin jakaa tämän kanssanne, en ole kertonut kovinkaan monelle mitä kaikkea olen saanut kuulla elämäni aikana ja sama näköjään jatkuisi jos vaan vastaisin puhelimeen. Nytkin se soi ja kukas se siellä kännissä taas soitteleekaan? Huokaus.

No ajatellaan positiivisesti: ainakaan toi käytös ei oo sulla geeneissä! Ilmeisesti olet aikuinen? Miksi ihmeessä olet ollenkaan tekemisissä tämän "äidin" kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
- Sä olet yksi huoran pentu, äpärälapsi

Ei oiken vissiin "äitisi" ajatellut... Jos vielä noin sanoo niin sanoppas, että "niin olenkin, sunhan lapsesi mä lain mukaan olen" tms. Jos sinä kerran olet huoran pentu niin mikäs äitisi sitten on muuta kuin itse huora?

Törkeää kyllä. Mitähän varten on edes ruvennut äidiksi...

Ei kukaan ansaitse tuollaisia kommentteja :(
Vaihda numeroa, en pitäisi mitään välejä tuollaiseen tyyppiin. Yksi elämä meillä kaikilla vain on. Nauttikaamme siitä parhaamme mukaan.

Aika inhottavaa, eikä edes tavatonta vaikka toisin kuvittelisi. Jotenkin luulis, että vaikeamman kautta vanhemmiksi tulleet olisivat sitten erityisen hyviä vanhempia, mutta asia onkin päinvastoin.
http://therapiafennica.fi/wiki/index.php?title=Alle_3-vuotiaan_psyykkiset-_ja_vuorovaikutussuhdeh%C3%A4iri%C3%B6t

Ap, ei tarvi olla väleissä, jätä vastaamatta.

Ei varmaan lämmitä yhtään, mutta myös biologiset vanhemmat voivat sanoa tollasia ja pahempiakin asioita lapsilleen. Onneks kenenkään ei kuitenkaan ole pakko kuunnella sellaista.

:hug:

Yhteistyössä