Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin mun mielestä:Kotihoidontuki on sen verran pieni, että jos sillä olette pärjänneet hyvin, niin kyllä pärjäätte ilmakin.
.
Alkuperäinen kirjoittaja näin mun mielestä:Kotihoidontuki on sen verran pieni, että jos sillä olette pärjänneet hyvin, niin kyllä pärjäätte ilmakin.
Jos sulla on vakipaikka, niin työttömyystukia et voi saada. Jos ei ole vakipaikkaa, niin sitten saat, mutta sun pitää olla valmis menemään töihin heti, kun sulle jotain paikkaa tarjotaan. Eli riskihommaa, jos todella haluat olla vielä kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Onko toi työttömyystuki riippuvainen miehen palkasta??Vakipaikka ei ole mutta kysytty on jo töihin. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja näin mun mielestä:Kotihoidontuki on sen verran pieni, että jos sillä olette pärjänneet hyvin, niin kyllä pärjäätte ilmakin.
.
No ei se kyllä ihan noinkaan mene. Rahaa se on se parisataa euroakin. Ainakin meille.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja näin mun mielestä:Kotihoidontuki on sen verran pieni, että jos sillä olette pärjänneet hyvin, niin kyllä pärjäätte ilmakin.
Jos sulla on vakipaikka, niin työttömyystukia et voi saada. Jos ei ole vakipaikkaa, niin sitten saat, mutta sun pitää olla valmis menemään töihin heti, kun sulle jotain paikkaa tarjotaan. Eli riskihommaa, jos todella haluat olla vielä kotona.
Et ole tainnu ikinä elää pienillä tuloilla?! Kyllä oikeesti sillä parillakin sataa on merkitystä. Mä ottaisin ilomielin nytkin vastaa kotihoidontuen hoitolisineen tämän opintotuen sijasta |O Ja ilman opintotukea en todellakaan tulis toimeen.