Tässä maailmassa ei kiltit pärjää

Kerro mulle heti kaikki

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
2 287
0
36
Koko aiemman elämä olen elänyt muiden mukaan, ollut kaikille sellainen kuin toivoisin itselleni olevan, tehnyt niinkuin on oikein, en niinkuin olisi minulle itselleni parasta. Mitä mä olen siitä saanut?
Ihan vain paskaa niskaan, joutunut olen kyynärpäiden telomaksi ja kenkien tallomaksi, menettänyt ihmisarvoni lisäksi paljon muutakin. Kovinkaan paljon en ole itse saanut siitä mitään hyvää.
Joten, minusta on tullut itsekäs oman edun tavoittelija, haistatan paskat muille, mua ei enää hyväksikäytetä. Toki inhimillisyys on minussa vielä jäljellä, mutta etusijalle olen Minä ja Minun tarpeet :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:
Koko aiemman elämä olen elänyt muiden mukaan, ollut kaikille sellainen kuin toivoisin itselleni olevan, tehnyt niinkuin on oikein, en niinkuin olisi minulle itselleni parasta. Mitä mä olen siitä saanut?
Ihan vain paskaa niskaan, joutunut olen kyynärpäiden telomaksi ja kenkien tallomaksi, menettänyt ihmisarvoni lisäksi paljon muutakin. Kovinkaan paljon en ole itse saanut siitä mitään hyvää.
Joten, minusta on tullut itsekäs oman edun tavoittelija, haistatan paskat muille, mua ei enää hyväksikäytetä. Toki inhimillisyys on minussa vielä jäljellä, mutta etusijalle olen Minä ja Minun tarpeet :attn:

niinhän se valitettavasti on. olen huomannut, että kiltit ihmiset keräävät ympärilleen erilaisia loisia ja hyötyjiä. Yksi ystäväni on juuri tuollainen ja hänellä mm. kaksi kaveria, jotka aina haastavat riitaa, suuttuvat, kriistävät henkisesti jne. siis sellaista sikamaista käytöstä, jota kukaan muu ei katsoisi. jotenkin ne kokovartalomulkut aina löytävät tyypit, jotka ko. käytöstä katsovat. ole vaan terveesti itsekäs!

Mä taas olen huomannut sen, että vaikka on kuinka kiltti ja auttaa muita kun apua tarvitsevat, niin kun itse tarvitsee apua tai tukea niin ei sitä saa :( Ei mun yli kyllä muuten kävellä, mutta tämä harmittaa. Ja vaikka jo tajuankin sen asian, niin silti monesti mun suusta pääsee ne sanat: " Mä voin auttaa, mä voin tehdä sen, mä voin hoitaa sun lapsia" ym. Vaikeaahan se on omaa luonnetta muuttaa.

Kiitos :)
Pitkään ihmettelin miten vittumaisilla ihmisillä oli paljon kavereita kun taasen mulla ei teini-iässä ollut ollenkaan. Ajattelin että kyllä paskapäät saa ajan myötä ansionsa mukaan mutta vielä tänä päivänäkin ne mennä porskuttavat elämässä eteenpäin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nötkötti:

kuullostaa sun elämä niin samanlaiselta. Minä päätin reilu 2v sitten että nyt tuli loppu tallomisesta.
vanhempi siskoni on ollut ihmeissään.mikä sinulle on tullut kun sie oot kuin eri ihminen- ei voi enää pompotella mua oman pillisä mukaan, määräillä, kävellä yli milloin huvittaa.

Työpaikoissa mun mielipidettä ei ole huomioitu koskaan. Paska hommat lankesivat aina minulle. Viimesimmässä yrittivät alkaa kiusaamaan mua sille tein hyvin äkkiä lopun, ilmoitin heti esimiehelle, työsuojelu valtuutetulle. Jo napsahti ämmien turvat tukkoon.

Tässä maailmassa ei todellakaan pärjää kiltit. Olin aina ennen kiltti ja tein niin kuin muut sanovat. Mutta nyt 2 v olen käyttänyt kyynärpäitäni ja edennyt loistavasti.
Jos olet tarpeeksi bitch menestyt. Nössöt ovat aina lattiamattoja.
Kiitos kun lopultakin avasitte silmäni miten tämä maailma pyörii.

Juu-u, ite pitää puolensa pitää! Varsinkin mitä enemmän on vuosia mittarissa, sitä enemmän noita tallojia löytyy.

Tytsi, oli mullakin viela kakskymmpisenä kaikki kivoja ja kavereita. Kuhan tulee vuosia lasiin ja esim työelämään joutuu/pääsee niin siellä alkaa ihan uudet ihanuudet :)

Yhteistyössä