V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:mitä tossa kuuluu tehdä... nolona kysyn..
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harmaana:msitä mä nään nuo keräämäni tavarat.. ?
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harmaana:msitä mä nään nuo keräämäni tavarat.. ?
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harmaana:msitä mä nään nuo keräämäni tavarat.. ?
tää on vähän outo...mulla näkyy vaan avain ja joku punanen palanen,vaik oon keränny vaikka mitä....ja nyt jumissa
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija :Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harmaana:msitä mä nään nuo keräämäni tavarat.. ?
tää on vähän outo...mulla näkyy vaan avain ja joku punanen palanen,vaik oon keränny vaikka mitä....ja nyt jumissa
Ootko käyny hyllyllä pöydän oikealla puolella ylhäällä? Värit pitäis saada samoiksi kun alemmissa. Oletko avannut avaimella laatikon?
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harmaana:Mulla 3harmaata avainta, joilla sai noita lipastoja auki. Mutta en saa kaikkia tavaroita otettua, mitä näen esim. niistä laatikoista. Ja tosiaan, puoletkaan keräämistäni tavaroista ei näy.. Outoa.
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harmaana:Tuota, mihinkä ne nuo palaset sitten pitää laittaa? Mulla ois neljä kasassa...
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija :Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harmaana:Tuota, mihinkä ne nuo palaset sitten pitää laittaa? Mulla ois neljä kasassa...
Oletko saanut kaikki lipaston laatikot auki? =)
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija :Alkuperäinen kirjoittaja lillmam harmaana:Tuota, mihinkä ne nuo palaset sitten pitää laittaa? Mulla ois neljä kasassa...
Oletko saanut kaikki lipaston laatikot auki? =)
Olen... vissiinki..Siis sillä keltaisella ne ruskean lipaston. Sitten harmaita avaimia mulla on 5, ja eikös nuita laatikoita kanssa ole se viis.. Mutta en mä silti tiedä minne nuo palaset pitää panna.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höh, mulla on viis avainta mutta vain kolme palaa, vihreä, sininen ja keltainen.