..tää kärvisteli tuhannen tuskissaan Jorvissa ja synnytti maailman suloisinta ja ihaninta pikkutyttöö :heart:
Ja ilmeisesti vuosipäivän kunniaksi tyttöllä sattui pieni pissivahinko, tottakai mun ja äijän sänkyyn, unet hävis ja noustiinki ylös viideltä..
Jotenki ihan epäuskoinen olo.. Joko siitä tosiaan on 6 vuotta?!
Ja ilmeisesti vuosipäivän kunniaksi tyttöllä sattui pieni pissivahinko, tottakai mun ja äijän sänkyyn, unet hävis ja noustiinki ylös viideltä..
Jotenki ihan epäuskoinen olo.. Joko siitä tosiaan on 6 vuotta?!