Tasan 6 vuotta sitten..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
..tää kärvisteli tuhannen tuskissaan Jorvissa ja synnytti maailman suloisinta ja ihaninta pikkutyttöö :heart:

Ja ilmeisesti vuosipäivän kunniaksi tyttöllä sattui pieni pissivahinko, tottakai mun ja äijän sänkyyn, unet hävis ja noustiinki ylös viideltä.. :laugh:

Jotenki ihan epäuskoinen olo.. Joko siitä tosiaan on 6 vuotta?! :D

Kiitokset :)

Ihan pienesti ja rauhallisesti juhlitaan, yks tytön erityispiirteistä on että menee tosi helposti levottomaksi juhlissa joten juhlitaan rauhallisesti useampana päivänä :)

Eilen annettiin toinen meidän lahja tytölle, kamera :D Sain ikuistettua tytön ilmeen kun lahjaa aukaisi ja hoksasi mitä paketissa on, oli ilme kyllä näkemisen arvoinen :laugh:

Illalla nukkumaan mennessä kyseli et saanko mä ottaa kameran sänkyyn, mä otan kuvia ku nukun :D

Ootteko te palannu yhteen tytön isän kanssa? Vai muistanko oikein, että erositte/olitte eroomassa? Vai onko uus mies?

Oli kuinka oli, onnea siitäkin, synttärionnitteluiden lisaksi!

[QUOTE="Lilli";22351057]Ootteko te palannu yhteen tytön isän kanssa? Vai muistanko oikein, että erositte/olitte eroomassa? Vai onko uus mies?

Oli kuinka oli, onnea siitäkin, synttärionnitteluiden lisaksi![/QUOTE]

Ollaan palattu yhteen, lopullisesti :)

Kiitoksia sulle ja muillekin toki :)

[QUOTE="Lilli";22351149]Voi kun ihanaa. Tulee aina hyvä mieli kun joku saa parisuhteen korjattua. :heart:[/QUOTE]

Onhan se hyvä jo ihan tuota tyttöäkin ajatellen :) Ja tottakai muutenki, eikä sitä osaa enää ilman toista ollakaan ku on jo niin monta vuotta oltu yhes :)

Yhteistyössä