tarvitsen apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvakuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvakuume

Vieras
AUTTAKAA minua. Minulla jyllää kamala vauvakuume mutta mies on ERITTÄIN vastahakoinen asialle?Mitä teen että saan miehen mielen muuttumaan ja tulen raskaaksi?Onko kellään ollut samaa tilannetta?Meillä ei ole ehkäsyä,mutta ei meillä ole seksiäkään sen takia kun mies pelkää et tulen raskaaksi :(
AUTAKAA MINUA?Ei auta vaikka vauva on käynyt talossa.

mulla oli toi tilanne joskus ja en suosittele että rupeet miestäs painostaan...puhu vauvasta silloin täillöin ja osta ittelles vauvalehtiä...meillä ainakin autto ja pian oli mies valmis keskusteleen asiasta ja halusi itsekki sen taaperon...
kyllä se mies leppyy mutta ei väki pakolla ja painostuksella...siitä voi seurata vain huonoo..

No heips ja :hug:

Meillä on kanssa tää "ongelma" miul oisjo aika vauvvalle, mutta miestä pelottaa, jotenka sanoin hälle tänä aamuna että nyt tehää niin että annetaan vauvva jutut olla ja mennää vaikka naimisii tänää huomena tai täl sekunnil, mutta vauvva saa odottaa ja mie ootan sitä niin kauan kuin tarttee!! Että siulta saa se aloite sen suhteen tulla!!

Oi että oisitte sen hymyn ja ilmeen nähny :heart: :saint:

Nyt on itelläänkin hyvä mieli kun tietää että ei miestä painosta ja häne ei tartte stressata asiasta. Ollaan vauvva juttuja juteltu ja naureskeltu kaikelle hassulle ja hää sen vauvvan kyl tahtoo, mut miehiä vaan pelottaa yksun toinen asia joista toki kannatta jutel :) =) oikke paljon siulle jaksamisia!! Eipä niille hormoneille mitään voi

mäkin jouduin aikanaan hieman pyytelemään että saan lopettaa ehkäisyn.vuoden verran varovasti ehdottelin.en painostanut vaan sovittiin yhdessä milloin lopetan pillerit.oli miehelle parempi kun sai vielä mietiskellä...sitten kun lopulta plussasin niin oli onnellinen mutta todella tajus lapsen olemassaolon kun sai sen syliinsä ja on niin myytyä miestä ollut siitä lähtien =)

Meillä sama. Haluan lasta kovasti mutta mies ei enää toista halua...ei missään nimessä. En halua painostaa, asiasta on puhuttu paljon mutta se ei muutu. Odotan vain nyt ja TOIVON muutosta.
Mua vaan ihmetyttää nyt että miksi teillä ei ole ehkäisyä??? :o Häää?
Siis ei ehkäisyä eikä seksiä? Outoa. Jos kerran haluatte seksiä mutta toinen ei lasta halua niin toki ehkäisy sitten päälle.
Isyyteen ei voi pakottaa. Et voi kuin odottaa, niin kuin minä... :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2005 klo 22:56 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Meillä sama. Haluan lasta kovasti mutta mies ei enää toista halua...ei missään nimessä. En halua painostaa, asiasta on puhuttu paljon mutta se ei muutu. Odotan vain nyt ja TOIVON muutosta.
Siis ei ehkäisyä eikä seksiä? Outoa. Jos kerran haluatte seksiä mutta toinen ei lasta halua niin toki ehkäisy sitten päälle.
Se miksi meilä ei ole ehkäsyä on se ettei mikään ehkäsy meillä toimi:Ensimmäinen lapsi tuli kun lopetin pillerit heti(pillerit ei mulle sovi tulen raivohulluksi)Toinen lapsi joka meni kesken rv10 tuli ehkäsylaastarin ja kortsun kanssa.Kolmas lapsi joka on tytttö syntyi kondoomin kanssa ja Kolmas lapsi joka meni kesken rv23 tuli ehkäsyrenkaaan takia.Meille ei ole yksikään lapsi syntynyt noemaalisti eli ehkäsy olisi lopetettu, kaikki on tulleet ehkäsyllä.
Meille paras ehkäsy olisi sterilisaatio,mutta sitä en halua koska minä haluan sen kolmannen lapsen ja mies ei ja hän haluaa 100% ehkäsyn eli kummalekin sterilisaation.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2005 klo 21:31 mariiia kirjoitti:
\
Se miksi meilä ei ole ehkäsyä on se ettei mikään ehkäsy meillä toimi:Ensimmäinen lapsi tuli kun lopetin pillerit heti(pillerit ei mulle sovi tulen raivohulluksi)Toinen lapsi joka meni kesken rv10 tuli ehkäsylaastarin ja kortsun kanssa.Kolmas lapsi joka on tytttö syntyi kondoomin kanssa ja Kolmas lapsi joka meni kesken rv23 tuli ehkäsyrenkaaan takia.Meille ei ole yksikään lapsi syntynyt noemaalisti eli ehkäsy olisi lopetettu, kaikki on tulleet ehkäsyllä.
Meille paras ehkäsy olisi sterilisaatio,mutta sitä en halua koska minä haluan sen kolmannen lapsen ja mies ei ja hän haluaa 100% ehkäsyn eli kummalekin sterilisaation.

Oho. Niin siis ensimmäinen tuli kuitenkin kun lopetit pillerit eli normaalisti? Koita kuparikierukkaa!!! Kuulemma joillekkin joille pillerit ei sovi, sopii myös hormoonikierukka. Ja se jos mikä on varma. Siinä on sekä vierasesine että hormooni kohdussa, todella hyvin ehkäisee. :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2005 klo 21:31 mariiia kirjoitti:
\

Tämä voi kuulostaa ikävältä, mutta voisiko olla että mies luulee sinun aiemmin huijanneen itsesi raskaaksi? Kun kerran ehkäisy ei ole toiminut ja nyt taas kuumeilet, niin hän voi pelätä että laittaisit syyn ehkäisyn pettämiseen jos olisitte sängyssä ja hankkiutuisit muka ilman hänen lupaansa raskaaksi?

Jos näin alitajuisesti miehesi kohdalla on, teidän on selvitettävä asia mutta älä hermostu miehesi mielipiteistä jos ne tuntuvat pahalta. Ilmaa pitää puhdistaa välillä.

Koittakaa saada luottamus takaisin välillenne. Siitä syntyy lämpö, ja sellaisessa lämpimässä suhteessa syntyvät myös yhteiset ajatukset uudesta perheenjäsenestä. Painostamalla ei kannata lähteä liikkeelle, vaan koittakaa ensin saada suhde taas vanhalle hyvälle mallille - vaikka puolueettomalla maaperällä ilman lapsia lomaillen :flower:

Yhteistyössä