tarviiko talveksi toista haalaria/talvitakkia?

Meillä on valmiina ostettu reiman talvihaalari ja mietin, että pitäisikö ostaa vielä vara puku esim. takki ja housut vaikka edes kauppa-, kaupunki-ja kylätakiksi. ihan ajattelin jotain halpaa takkia ja ehkä myös housuja. Onko toiselle puvulle/takille ollut käyttöä? aiotteko ostaa?
 
Meillä on pukuja ihan liikaakin, saatuja...takki-housuyhdistelmää ei taida olla sitä kokoo, että tänä talvena ois käyttöö, mutta tuleville vuosille kyllä on. Mulla on lisäksi poikien vanhoja pukuja, ihan hyväkuntosii, mutta ne mä myyn pois, kun on noita "tyttömäisiikin"
Taitaa olla 3-4 erilaista +ne poikien...
Jos ei ois, niin varaisin varmaan kaksi haalarii, kun on kuiteski niin pieni,
eikä kävele!
 
meillä ulkoiluun haalari ja aattelin ostosreissuille tehdä ns. paremman takin. Vaunuissa kuitenkin pärjää hyvin takilla, kun meillä on aina kuitenkin talvella lämpöpussi käytössä. Haalarilla tulis varmaan liika kuuma, riippuu toki keleistä. Mutta meillä on vain tuo yksi haalari, et pakko sillä ulkoilut pärjätä, jos kastuu niin sitten ollaan sisällä sen aikaa et kuivuu. Toista haalaria en aio hankkia.
 
Tarkoitus on kyllä hankkia sekä talvihaalari että kaksiosainen puku. Niin oli käytössä kesälläkin ja tarpeen olivat molemmat. Kumpaakaan en ostaisi uutena, jos vain jostakin saisin sopuhintaan siistinä molemmat.
 
Meillä on käytössä pari haalaria ja pari kaksiosaista. Ihan jo siitä syystä, että voi vaihtaa säiden mukaan ja jos sattuu jonnekkin lähtiessä huomata, että vaikkapa haalari onkin kahlattu rapakossa likaiseksi, niin voi ottaa sen toisen käyttöön. Se on aika käytännöllinen ratkaisu. Mut silloin, kun alkaa kuivaksi opetella, on toinen ja kolmaskin ulkopuku enemmän kuin tarpeen. Vahinkoja sattuu ja silloin on puhdas varahaalari todella tarpeen.
 
Mä kans ostin tommosen 20 euron toppahaalarin kakkoshaalariksi ja hiekkalaatikolle. Tosin ei taida tuo vedenkestävyys olla siinä kovin hyvä:)Toista vähän parempaa haalaria voi pitää sitten tuolla muualla liikkuessa. Ja onhan se hyvä että on varalla toinen puku, jos toinen on tosiaan likanen tai kuivumassa esim.
 

Yhteistyössä