Tarviiko muiden odottajien käyttää...(nolo kysymys)

Joo noloahan tää on,mut kaikilla samaa tavaraa huulien välissä,eri koostumuksina...
keskimmäisessä raskaudessani kärsin "supparipallo-vuodosta"se jos joku oli outoa.
semmonen kiintee pallo...yyyyök...

varsinkin unohtumaton nolojen tilanteiden muistioon kuuluva juttu,
kun olimme alkamassa rakastelemaan mieheni kanssa esileikkien jälkeen
ja semmoinen karmeus oli juuttunut sen sormeen...
ja se kysy sitä sormien välissä pidellen,-mikä tää on?

olipa tosi rentoa loppuraskauden sekstailut...

Täällä liityn joukkoon! Normaalistikkin runsasta, joten voitte vaan kuvitella miten sit käy näin raskausaikana.. Ja minä myös sain elämäni toisen hiivan tässä raskaudessa ja kutina oliihan kauhea noiden suojien kanssa. Vaihdoin kestoihin, ja ei voi kun suositella! Hengittää, eikä haudo, ja jopa v.vuoto vähentynyt näiden kanssa! Itse ompelin vieläpä jämäpaloista, joten eipä tullut kalliiksikaan. Helppoja myös tehdä, muodon otin kertis-suojasta+siivekkeet, tietty vakoilin hiukka muiden itsetekemistä kuvia lisäksi..
Ja musta tuli tämän myötä taatusti kestoilija!! :attn:

Täällä sama juttu. Olenkin miettinyt että miten kauan tätä oikein kestää |O Olen vasta vk 6+4, ja välillä olen varma että nyt iskee hiivakin. Vielä se on sentään pysynyt poissa muttei ole kaukana. Joinain päivinä yritän olla ilman suojaa mutta niinkuin joku sanoi niin ei sitä viitsi olla pöksyt märkänä varsinkaan töissä.

Yhteistyössä