Tarviiko lähteä sairaalaan jos supistukset on säännöllisiä, muttei kipeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla oli kans viimeseltä etten tosiaankaa tienny millon pittää lähtä kun supisteli säännöllisesti ni usein.kaikki tulleet sitte ryminällä kun ovat tulleet.esikoisen synnytys kesti 8h toisen 6h kolmannen 5,5h neljänne 4h ja viidennen 3h.

Mulla on vähän samanlainen juttu kuin Keittiönoidalla: kolmessa synnytyksessä ei ole koskaan ollut kipeitä supistuksia, juuri ennen ponnistamista paineentunnetta kyllä ja olen synnyttänyt kaikki luomuna. Kipu on tosiaankin huono mittari! Ap, joko lähdit vai soititko synnärille?

Nukahdin heti melkein samantien kun olin tehnyt tän aloituksen. Kun heräsin, ei enää supistellut. Nyt alkoi taas. Täytyy tarkkailla. Mutta ei tosiaan kipeitä ollut, kun kerran nukahdin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti5x;24453540:
mulla oli kans viimeseltä etten tosiaankaa tienny millon pittää lähtä kun supisteli säännöllisesti ni usein.kaikki tulleet sitte ryminällä kun ovat tulleet.esikoisen synnytys kesti 8h toisen 6h kolmannen 5,5h neljänne 4h ja viidennen 3h.

Ekan kanssa oltiin jo sairaalassa menossa käynnistykseen kun alkoi tulla kipeitä supparei, mutta ensin meni vedet (kuulin pox,kun kalvot puhkesi) silti meni vielä 10 tuntia. Toisesta ei ollu kipeitä laisinkaan, mutta soitin sairaalaan n 12 tunnin tuntuvien jälkeen ja käskivät tulla. Sitte ne supparit loppui ja nukuin viiteen asti, kunnes kuulin pox- ja lapsivedet meni, lapsi oli maailmassa papereiden mukaan neljässä tunnissa, mutta menihän siihen...kipeä en ollut laisinkaan enkä tarvinnut muuta kuin ilokaasua hiukan.

mulla meni ekasta veet kotona, ja sen jälkeen alko semmoset kivut ettei jalat kantaneet. Just ehdittiin sairaalalle (tunti matkaa) ennen kuin synty. Tokasta meni vasta sairaalassa vedet, syntyi 3 minuuttia sen jälkeen. Eikä kummastakaan ennen vesien menoa kovinkaan kipeitä, eikä myöskään täysin säännöllisiä suppareita. Helposti kesti lantiota pyöritellen.

Yhteistyössä