Tarkoittaako tämä, että joudun hankkimaan tecciä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
pitäisi hommata lapselle välikausipuku joka toimisi samalla kura-asuna, jonka voisi vain vedellä huuhtaista ulkopuolelta ilman et kastuu läpimäräksi? onko se nyt sitten tämä kuuluisa -tec päätteinen vaate?

Suosittelen reima-tecin haalareita, ne on niin käteviä. Joskus pyyhin vain märällä rätillä puhtaaksi, ja jos enemmän kuraa, suihkuttelen vesihanan/suihkun alla. Säästy niiiiin paljon aikaa, kun ei tarvi pukea kuin 1 vaatekerta. Sitten kun on vielä Reiman fleesehaalari alle, niin senkin saa napeilla haalariin kiinni. Sekin nopeuttaa aamu-lähtöjä hoitoon!
Ja jos joku muu tykkää muusta merkistä, se on ihan OK, ei tarvi tulla mua haukkumaan. :) Ooon vaan itse tykästyny tuohon merkkiin, kun se toimii. Meillä 2 alle 5-vuotiasta poikaa!

Alkuperäinen kirjoittaja reima-tec!:
Suosittelen reima-tecin haalareita, ne on niin käteviä. Joskus pyyhin vain märällä rätillä puhtaaksi, ja jos enemmän kuraa, suihkuttelen vesihanan/suihkun alla. Säästy niiiiin paljon aikaa, kun ei tarvi pukea kuin 1 vaatekerta. Sitten kun on vielä Reiman fleesehaalari alle, niin senkin saa napeilla haalariin kiinni. Sekin nopeuttaa aamu-lähtöjä hoitoon!
Ja jos joku muu tykkää muusta merkistä, se on ihan OK, ei tarvi tulla mua haukkumaan. :) Ooon vaan itse tykästyny tuohon merkkiin, kun se toimii. Meillä 2 alle 5-vuotiasta poikaa!

Onneks moni muukin merkki toimii, eikä tästäkään tarte sun hermostua! :D
Esim Jonathan ja Lassietec. Meillä on ollu näitä kaikkia kolmea ja yhtä hyviä ovat olleet veden pitävyydessä, Jonathanissa ehkä paras kulutuskestävyys.

Yhteistyössä