Tarkoittaako raskausoireiden häviäminen automaattisesti keskenmenoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jonttu

Vieras
Mulla nyt rv 8+0 ja viikoilla 5+5 alkanu pahoinvointi on vaivannu aamusta iltaan melko voimaakkaana, mutta nyt eilen ja tänään ei oo ollu pahoinvointia eikä muita oireita. Ja pelko hiipii takaraivoon :(

Ei tarkoita. Oireet voivat vaihdella päivästä toiseen, tai olla vaikka viikon pois ja tulla takaisin.
Itselläni oireiden katoaminen on ollut huono merkki, mutta monilla muilla ei.

Ei tarkota. Mahdollista on sekin että tulee pahoinvointi joka toinen tai joka kolmas päivä. Tai se voi olla tossa vaiheessa jo ohi. Tai se voi olla piilossa tovin ja tulla takasi tossa vaikka 7. viikolla. Tai se voi olla myös km. Mut automaattisesti pahoinvoinnin katoaminen ei meinaa keskenmenoa.

mulla kans ekassa raskaudessa oireet tuli ja meni. välillä viikko ilman oireita, välillä taas viikko oireiden kera...ja se raskaus siis sujui ihan onnellisesti.
viimeisimmässä raskaudessa oireet kesti rv:lle 8 ja loppui kokonaan, eivät siis tulleet viikon päästä takaisin.. pahoinvointi, rintojen arkuus...np-ultrassa vasta todettiin tuulimuna.

tsemppiä, toivottavasti kaikki on hyvin =)

Mulla tuli kahdesta ekasta raskaudesta pahoinvoinnit vasta rv. 9:n tienoilla. Ekaa odottaessa en vielä siinäkään vaiheessa tajunnut olevani raskaana. Vasta kun pahoinvointi oli kestänyt jo muutaman päivän, kävin ostamassa testin. :D

Tässä kolmannessa pahoinvointia tuli jo ennen virallista plussausta, mutta en tiedä, on niin oudot fiilikset tästä raskaudesta. :/ Toki elämäntilanteeni on tällä hetkellä tosi huono raskauden kannalta muutenkin.

Niinkuin aikasemmatkon ovat asian ilmaiseet, et tarkoita! Käsittääkseni tuo on ihan yleistä, että alkuraskauden oireet katoavat, saattavat olla viikon pari poissa ja palata taas takaisin. Tietysti säikäyttää, mutta nauti olostasi, eiköhän kaikki kuitenkin ole hyvin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rva B.:
Täällä ei oltas tuolla teorialla raskaana ollenkaan.
Eli eka raskausoire oli kasvanut masu ja potkut. :D

-B

Tuo on silleen vähän eri asia, kun mulla kuitenkin oireita oli ja nyt ne on poissa :( Mutta onnittelut sulle, kun oon helpolla selvinny :)