Tärkeämpää mulle vanhempana..kuin se että lapsi vetää "norttia" on se että..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HarmaanaTaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se muu on heistä itsestään kiinni. Toki ovat onnellisia jne.

[QUOTE="Jenis";26092163]No sulla ei oo tavoitteet kovin korkealla :) Kyllä mä toivoisin lapsilleni paljon muutakin kuin sen, että välittävät toisista...[/QUOTE]

Se muu on heistä itsestään kiinni. Toki ovat onnellisia jne.

Enpä oo tästäkään samaa mieltä - miksi se kotikasvatuksen merkitys rajoittuis tuohon, että oppii välittämään toisista? Ja miten se liittyy tupakanpolttoon? :D

Itse toivoisin että lapsilla olisi mm. hyvä itsetunto, eivät alistuisi hyväksikäyttöön kenenkään taholta, eivätkä tekisi itselleenkään pahaa. Siis vaikkapa polttaisi tupakkaa, joisi liikaa, söisi pelkkää Mäkkäriä... peruselämänhallintaa, siis.

Kai sä jostain saat hoitoa ennenko teurastat syyttömiä... hope so!

[QUOTE="vieras";26092353]No saathan sinä täällä olla, ei sitä oikein voi estääkään. Tuo tekopyhä hymistely vain on aika kuvottavaa. Aloita se muista välittäminen itsestäsi, niin voit toimia edes jotenkin uskottavana eimerkkinä lapsille.[/QUOTE]

[QUOTE="silakka";26092467]Lue viesti numero 1 ja sitten 13 :laugh:[/QUOTE]

Joo, melko uskomatonta... En tiedä mihin nikin vaihtoon tuo "vieras" viittaa, mutta tuntuu osuneen ja lujaa :O Eipä paljon hyvää lupaile lasten kyvystä välittää muista, jos kotona on sama linja...

Jep, kovasti tuntuu heti paljon paremmalta kun ihan konkreettisesti noin niinku näkee, ketkä kaikki täällä provoaa. Tulee jotenkin niin... seesteinen olo.
Et hei: mä sentään olen terveempi kuin toi "piip".

[QUOTE="silakka";26092616]Ootko nyt ihan terve? Kaikki ok? Näkyykö päivänvalo kun kurkistaa korvasta sisään?[/QUOTE]

Tää IP-osoite on vaan ja ainoastaan yhdellä nikillä. Ja siis, voihan olla, että joku vaan sai provosoitua ap:n puhumaan mitä sylki suuhun tuo, mutta luepas ap nyt alusta asti koko ketju niin tajuat miltä vaikuttaa. Eipä silti, en yhtään tiedä kuka olet, joten en voi, enkä aio, yhden viestiketjun perusteella tehdä syvöluotaavaa analyysia lastenkasvatustaidoistasi.

Yhteistyössä