Tärkeää!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hippuli

Vieras
Jos on yhteishuoltajuus lasten isän kanssa, saako lapset korotettua lapsilisää?? Ja miten menee hoitomaksut, katsotaanko edelleen molempien tulojen mukaan vai minun vaan koska asuvat luonani?? vaikka siis onkin yhteishuoltajuus. Kertokaa kiitos!!
 

Yhteistyössä