Tarkastatko lopullisen verotuspäätöksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sanna80

Aktiivinen jäsen
24.05.2004
14 725
5
36
Mikkeli
Eli kysymys niille kenelle tulee keväällä se alustava veroehdotus/esitäytetty veroilmoitus ja teette siihen ne korjaukset mitkä katsotte aiheelliseksi ja nyt syksyllä kun tulee lopullinen verotuspäätös, niin vieläkö luette sen ajatuksella läpi ja tarkastatte että kaikki on oikein vai luotatteko siihen että korjaukset on ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
En tarkastanut :ashamed: iloitsin vain lopputuloksesta.

Jep, monikaan ei tarkista jos huomaa että palautusta on tulossa. Tässä vain saattaa missata sen, että sitä palautusta voisi olla tulossa vielä enemmänkin jos kaikki vähennykset olisi verottaja huomioinut!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

Ei se vieläkään myöhäistä ole, tosin ei ehkä ehdi enää tämän vuoden palautuksiin jos huomautettavaa löytyy mutta tasataan se sitten myöhemmin kuitenkin.

No vaikea uskoa että siihen olisi mitään lisättävää; olin sen vuoden kokonaan kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:

Ei se vieläkään myöhäistä ole, tosin ei ehkä ehdi enää tämän vuoden palautuksiin jos huomautettavaa löytyy mutta tasataan se sitten myöhemmin kuitenkin.

No vaikea uskoa että siihen olisi mitään lisättävää; olin sen vuoden kokonaan kotona.

Onko teillä asuntolainaa?

Mäkin olin sen vuoden käytännössä kanssa kokonaan kotona kotihoidontuella, mutta hups vaan tonni tuli lisää palautuksia kun verottaja oli "unohtanut" asuntolainan koron kokonaan ja pari muuta "pikku"juttua. Mieheltä puuttui matkakulut ja asuntolaina oli persiilleen laskettu.

Kyllä tarkastan. Viime vuonna mäiskähti kesän aikana tonni lisää maksettavaa joka piti oikaista. Verottajakin kämmii, oli verotettu sama bonari kahteen kertaan.

Yhteistyössä