Tarjottavat yo-juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hopeapaju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hopeapaju

Aktiivinen jäsen
22.11.2006
1 237
0
36
Pitäs suunnitella lakkiaisten pullapuoli ja vähän olen pallo hukassa. Kuinka paljon pitäs erilaista syötävää olla tarjolla? Täytekakkua ja voileipäkakkua tulee, mutta sitten tämä muu "sälä" :) Olisko hyviä ideoita? Ite olen ajatellut mokkapaloja suklaayllätyksillä, onko tuo liian "pliisu"?

Jossain naistenlehdissä on yleensä tähän aikaan vuodesta vaikka mitä ihania reseptejä kevään ja kesän juhlia silmällä pitäen! Pirkassakin oli juuri, samat löytyy netistä. Mun mielestä ei kannata hirveen montaa sorttia olla, kunhan riittää kaikille. Lasketaankos se että 1 vai 2 palaa per nenä? Eli esim. mokkapaloja ja lisäks vaikka joku kuivakakku riittää mainiosti. Piparit päälle.

Meillä oli yo-juhlat viime vuonna. Itsellämme oli suolaisena kaksi voileipäkakkua ja kahdenlaisia pikku-pizzoja. Molempia meni valtavasti. Samoin meni kaksi 12 munan täytekakkua. Myös pikku-leivät hävisivät parempiin suihin. Sen sijaan pullaa ja kuivakakkuja meni aivan minimaalisesti. Vieraita oli n. 35 kpl. Pitkänmatkalaisille oli hirvikeitto. Seuraavissa panostan vielä enemmän suolaisiin.

Yhteistyössä