T
"timjami"
Vieras
On vain kahvipöytä koska kaikki vieraat tulevat läheltä eli lämmintäruokaa ei tarvita. Myöskin olisi tavoite, että pääsisi mahdollisimman yksinkertaissella ja helpolla tarjoilulla. Usein juhlista menee paljon ruokaa roskiin niin ajattelin, että jos tarjolla mahdollisimman vähän erilaista niin helpompi arvioida paljonko menee. Juhlissa vain muutama lapsi ja muut vieraat aikuisia. Olen ajatellut seuraavanlaista laittaa pöytään:
- Täytekakku
- keksejä (kaksia erilaisia)
- pieniä mokkapaloja juhlavasti koristeltuina
- coktailkarjalanpiirakoita ja munavoita (monen vieraan, minun ja mieheni suosikkiherkku)
- erilaisia coctailtikkuja joissa vähän enemmän syötävää kuin tyyliin viinirypäle ja lihapulla/tikku (kasvis-, liha- ja homejuustokasvis versioita)
- Juomana kahvia, mehua ja limua
Mietin, että olisiko joku suolainen vielä kiva lisä? Voileipäkakkua ei, tiedän, että osa vieraista ei tykkää ja en jaksa alkaa sellaista tekemään.
- Täytekakku
- keksejä (kaksia erilaisia)
- pieniä mokkapaloja juhlavasti koristeltuina
- coktailkarjalanpiirakoita ja munavoita (monen vieraan, minun ja mieheni suosikkiherkku)
- erilaisia coctailtikkuja joissa vähän enemmän syötävää kuin tyyliin viinirypäle ja lihapulla/tikku (kasvis-, liha- ja homejuustokasvis versioita)
- Juomana kahvia, mehua ja limua
Mietin, että olisiko joku suolainen vielä kiva lisä? Voileipäkakkua ei, tiedän, että osa vieraista ei tykkää ja en jaksa alkaa sellaista tekemään.