R
rider
Vieras
Toisen ketjun innoittamana aloin muistella nuoruuteni vuotta, jonka olin töissä tarhassa. Vaikka olin vain hyvin lyhyen aikaa siellä harjoittelemassa, koen sen olleen erittäin hyvä kokemus, varsinkin näin myöhemmin äidiksi tultuani. Ymmärrän paljon paremmin millaista on arki tarhassa ja uutena tarkastelin asioita ''tuoreelta kantilta''.
Koetteko työnne palkitsevaksi? Mikä on ollut raskainta työssä?
Itselle parasta oli työssä ne lapset ja toisaalta myös raskainta. Myös jotkut vanhemmat olivat hieman hankalia, varsinkin jos heidän lapsensa oli käyttäytynyt huonosti. Onhan se ymmärrettävää - harva vanhempi haluaa kuulla lapsensa esim. raapineen ja potkineen muita lapsia
Muutenkin olisi hauska kuulla kokemuksianne.
Ehkä veikein oma kokemukseni oli veljessarja, jonka kaikki kolme poikaa ''kosivat'' minua vuorotellen. Eli ajattelivat, että kun kasvavat isoiksi, niin voisimme mennä naimisiin. Valitettavasti seurustelin tuolloin, heh
Koetteko työnne palkitsevaksi? Mikä on ollut raskainta työssä?
Itselle parasta oli työssä ne lapset ja toisaalta myös raskainta. Myös jotkut vanhemmat olivat hieman hankalia, varsinkin jos heidän lapsensa oli käyttäytynyt huonosti. Onhan se ymmärrettävää - harva vanhempi haluaa kuulla lapsensa esim. raapineen ja potkineen muita lapsia
Ehkä veikein oma kokemukseni oli veljessarja, jonka kaikki kolme poikaa ''kosivat'' minua vuorotellen. Eli ajattelivat, että kun kasvavat isoiksi, niin voisimme mennä naimisiin. Valitettavasti seurustelin tuolloin, heh