D
Dora
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja DORA:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Dora:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Joo...:ehkä kannattaa kotona järjestää sitä "tekemistä ja seuraa", jos ei pk miellytä!! Oon vahvasti sitä mieltä, että kotiäitien lapsilta pk oikeus pois!
Samaa mieltä. Ainoastaan vanhemman sairauden esim. masennus tms. voisi olla syy, miksi lapset käyvät päiväkodissa, jos vanhemmat tai vanhempi on kotona. Meillä täällä omat lapseni eivät vuoden alusta mahdu läheiseen päiväkotiin, koska siellä paljon kotiäitien lapsia. Onko oikein, että minä kolmivuorotyöläisenä ja mieheni kaksivuorotyöläisenä kuljetamme lapsiamme eri päiväkoteihin kiireessä, jotta kotiäidit saavat täyttää omillaan kotiansa lähellä olevat päiväkodit.
Olisit ollut fiksu ja pitänyt ne lapset siellä likitarhassa niin olis paikka mihin viet.
Täh?
Toinen lapseni ei ole vuodenkaan vanha. Ihan uutena olemme näitä paikkoja hakeneet.
ET KAI SINÄ NYT VUODEN VANHAA LASTA OLE PÄIVÄKOTIIN VIEMÄSSÄ!!!!!!
KYLLÄ OLEN.KATSOS MEILLÄ ELETÄÄN PALKOILLA EI ETUUKSILLA!!
EIKÖ NIITÄ LAPSIA VOI TEHDÄ VASTA SITTEN KUN HEITÄ ON VARA HOITAA SE VÄHINTÄÄN KOLME VUOTTA KOTONA.OTAPPA JA HAE MITÄ KAIKKEA SILLE SUN LAPSELLESI TAPAHTUU KUN VIET VUODEN IKÄSENÄ PÄIVÄKOTIIN, VOI HERRAN JESTAS SENTÄÄN!!!!!
Luuletko sinä, ettei juristilla ja proviisorilla ole varaa hoitaa lapsiaan kotona???