Uus yritys, tarhantädeille lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Edellisestä kysymyksestä viisastuneen.

Miltä sitten kuulostaa jos lasten kanssa leivotaan tarhan tädeille kakut? Tarhassa tietävät että meidän lapset ovat innokkaita pikku kokkeja. Kysymys kuuluu kumpaa leivon?

Teenkö jokaiselle toscakakun vai sydämen mallisen suklaakakun?
Toscakakku onnistuu laktoosittomana suklaa ei.

Eli kumpi?

suosittelen kuitenkin sitä toscaa, allergioita kun on nykyään tarhantädeilläkin ;) varmasti arvostavat ihan mitä vaan kun ajatus tulee sydämestä! kuulostaa ihanalta että joku jaksaa muistaa tarhantätejäkin <3

Juu siis päivällä ehdotin että kivi tuikku tai pikku mariskooli, mutta se tyrmättiin täysin. Nyt sitten mitä leivon niille. Meillä lapset kuitnekin samassa ryhmässä ja syksyllä jatkavat eri tarhassa ja kesän ovat kotona.

mut tarhaan ei saa viedä mitään mikä ei ole suljetussa paketissa ja kaupan valmistamaan. syökähän ne sun vaivalla tekemiä kakkuja?
osta kahvia ja jotai valmisherkkua.

Alkuperäinen kirjoittaja valittaja:
mut tarhaan ei saa viedä mitään mikä ei ole suljetussa paketissa ja kaupan valmistamaan. syökähän ne sun vaivalla tekemiä kakkuja?

HÄH! Miten niin ei saa viijä? Empä oo tommosta kuullukkaan... Ja ap:lle Tädit ovat varmasti mielissään kun muistatte lasten kanssa vaikka sillä toscakakulla ja kiitätte kuluneesta toimintakaudesta! Itsekin tarhatäti ja aina se lämmittää mieltä kun muistetaan. Tulee olo että on ollut mieluinen hoitaja niin lapsille kun vanhemmillekin.

Lapsille ei saa tarjota omatekemiä mutta kyllä aikuiset voi syödä omalla vastuulla. Eli Kyllä omat leipomukset kelpaa hoitajille.

Siis käsittääkseni tuo koskee lasten synttäri tarjoamisia eikä tädeille kotiin tarkoitettuja herkkuja?

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:

Siis käsittääkseni tuo koskee lasten synttäri tarjoamisia eikä tädeille kotiin tarkoitettuja herkkuja?

just näin

se pieni mariskooli kuulosti kivalta,just jotain sen tyyppistä ja siis tarkotus viedä hoitajille jotain ja sit annat satu kirjan mitä lukea lapsille.. mä olen päiväkodis hoitajana ja en pitäis tota minään mukavana juttuna..

Mä taas lastenohjaajana tykkäisin kakusta kovin. :heart:

Ja molemmat vaihtoehdot on tosi nam. Tee makusi mukaan valinta. =)

Ps. Ja aina joku on ehdotustasi vastaan. Älä kuuntele kaikkia. Mun mielestä paljon kivempi kuluva muistaminen, kuin kipot ja kupit. (vaikka itse skooleja ja kiviä keräänkin) :)

Leivo vain. Se on mun mielestä kiva ajatus. Kuluva juttu, jonka kans ei tarvi pähkätä, että mitä tällä kivitäs. =) Kaikki ei kuitenkaan niistä skooleista ja tuikkukipoista välitä.

Yhteistyössä