Täräytettäiskö Kuntaseiskan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipokiree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 20:35 MiiMu3 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2005 klo 20:22 manta76 kirjoitti:
Juu mie en sit osallistu... pitäkee hauskaa!

kui? etkös sie just halunnu nähdä niitä esiintyjiä? tuliko este?

Juu halusin Olavi Uusivirran halunnu nähdä, mut se ei esiinny Kouvolassa. Sen lisäks ei oo pojulle vahtia eikä oikeestaan rahaakaan.

Voihan harmin, harmi :/
Oliskin ollu mukava, kun kerrankin tälläst joku järkkäilee tääl tuppulandias :whistle: :saint:
Mut mä en kyl pääse tän vuoden puolel mihkää... Mites käviskö pikkujoulut helmikuus ?? :D :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.11.2005 klo 10:04 Texas Flame kirjoitti:
Voihan harmin, harmi :/
Oliskin ollu mukava, kun kerrankin tälläst joku järkkäilee tääl tuppulandias :whistle: :saint:
Mut mä en kyl pääse tän vuoden puolel mihkää... Mites käviskö pikkujoulut helmikuus ?? :D :D

Voishan sitä joku kerta lähtee kyl juu ihan muuten vaan iltaa istumaan.

Eikö oo ny sit muita juhlijoita kun dumbo, miimu ja minä? :o
Mitäs tehrää..mennääks kolmisin sit johonkin vai haudataanko tääkin yritys? :attn:
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 11:05 Turakainen kirjoitti:
Eikö oo ny sit muita juhlijoita kun dumbo, miimu ja minä? :o
Mitäs tehrää..mennääks kolmisin sit johonkin vai haudataanko tääkin yritys? :attn:
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Ja mäkään en ole varma pääsenkö kuitenkaan silloin 3.12, kun mies tulee vasta silloin kotia, eikä tiedä meneekö myöhään. Seuraavan viikon lauantai kyllä kävisi varmasti... ainakin näillä näkymin...

Ilmoittelen tänään mitäs nyt palstalla, jospa joku muukin kiinnostuisi.

Juu, kuten aikasemmin totesin, niin mulle ei oikein natsaa tän vuoden puolel... Ukko tekee vuorohommaa ja ne viikonloput mitä on vapaalla on jo puukattu täytee ohjelmaa...
...Mut ehkä sitte ens vuonna vois lähtee bilettää, jos innokkaita löytyy :D

kun nyt näyttää siltä et monille ei sovi toi 3.12 ni voihan sitä siirtää..??
turakaisen kanssa ku ollan kuiteski muutamaan otteeseen kahestaan käyty :D et jos sopisjoku toinen pvä paremmin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 13:10 Texas Flame kirjoitti:
Juu, kuten aikasemmin totesin, niin mulle ei oikein natsaa tän vuoden puolel... Ukko tekee vuorohommaa ja ne viikonloput mitä on vapaalla on jo puukattu täytee ohjelmaa...
...Mut ehkä sitte ens vuonna vois lähtee bilettää, jos innokkaita löytyy :D

Mielelläni ensi vuoden puolellakin lähden, kunhan ennen vappua, jos paikka on sellainen johon ei vaavia mukaan voi ottaa :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2005 klo 17:35 miimu kirjoitti:
kun nyt näyttää siltä et monille ei sovi toi 3.12 ni voihan sitä siirtää..??
turakaisen kanssa ku ollan kuiteski muutamaan otteeseen kahestaan käyty :D et jos sopisjoku toinen pvä paremmin..

Kävisikö muille 10.12?

lukekaahan toi anjalankosken pino vaikka uudestaan pariin kertaan ja miettikää miten kovasti koitatte jotain järjestää.. ei millään pahalla, itsekään en oo mikään hurja menijä, mut... no joo... tosi kiva sitten yksin/kaksin istuu jossain amarillossa kun muut käy kirjottamassa palstalle kootut selitykset miksei taaskaan onnistu

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 04:45 vieras kirjoitti:
lukekaahan toi anjalankosken pino vaikka uudestaan pariin kertaan ja miettikää miten kovasti koitatte jotain järjestää.. ei millään pahalla, itsekään en oo mikään hurja menijä, mut... no joo... tosi kiva sitten yksin/kaksin istuu jossain amarillossa kun muut käy kirjottamassa palstalle kootut selitykset miksei taaskaan onnistu

Mulla ei ainakaan oo mitään "koottuja selityksiä" miks en pääse näihin pippaloihin. Mielelläni lähtisin, koska viimeks kun oltiin Turakaisen kanssa liikenteessä, oli tosi mukavaa.
Tällä kertaa ei vaan yksinkertaisesti ole rahaa, kun on joulu tulossa, eikä vahtia...ainoa mahdollinen muuttaa 15 km:n päähän tällä viikolla...ukon kanssa lähdetään yleensä samaan aikaan viihteelle, kun niin harvoin päästään lähtemään.

No nii..elikkäs..yritetäänkö sit jotakin muuta viikonloppua vai siirretääks sitten suoraan ens vuoden puolelle "pikkujoulut"? :wave:
Mulle käy ihan miten vaan.
Ois kyl tosiaan mukavampi kokoontua jos saatais enempi porukkaa paikalle!!

Ja kiitos Manta...hauskaa oli mullakin..kai :laugh:
Otetaan me sit joku kerta tos paikallisessa uusiksi ;)
tulee illastakin "ehkä" halvempi :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 04:45 vieras kirjoitti:

pitäskö nyt ihan tän vieraan takia yrittää saaha jotain aikaseks? se 3.12 ei vissiin käy mut onko muita ideoita?

Yhteistyössä