Tapasin netitse miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N45
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N45

Vieras
Tapasin hänet noin vuosi sitten. Suhde alkoi seksistä. Ensi tapaamisen jälkeen pidin koko juttua aivan mokana: olin lähtenyt seksiin humalatilassa miehen kanssa, jota en edes tuntenut. Tunsin itseni idiootiksi ja halusin unohtaa koko jutun.

Ei siis ollut ihastumista ensi silmäyksellä : ) Mies ei ollut ollenkaan minun tyyppiäni, ajattelin. Täydellinen lipsahdus ja sortuma. Hän ensinnäkin korosti aivan naurettavasti taloudellista menestystään, omaisuuttaan, yrittäjyyttään. Hän puhui kuinka oli ollut onnettomasti rakastunut eksäänsä, avioliiton partaalla ennen naimaton mies : ). Pidin tietysti typeränä (kunhan pää selvisi ja kotiin pääsin) puheita muista naisista yms. Ajattelin, että ihan seko mies. Humalassa oltiin rajusti ja seksikin oli perverssin puoleista. Ajatuksena oli vain, että huh huh ja unohdan, että olin niinkin tyhmä. Kotimatkalla (mies toi kotiin) havaitsin hänessä tosin ihan fiksujakin piirteitä, ajatuksia ja älyä ja omaperäistäkin ajattelua.

Vastasin puhelimeen kun hän soitti. Talven aikana hän soitti melko usein. Pyysi luokseen, en lähtenyt. Puhelut eivät olleet vastenmielisiä, en olisi muuten vastannut. Aloin pitää "hepusta". Hän oli avoin, hauskakin. Minuun uppoaa avoimuus, se on niin harvinainen piirre suomalaisessa miehessä. Meillä oli ihan hauskoja puheluita.

Sitkeys kait sai sitten juhannuksen tienoilla suostumaan toiseen tapaamiseen. Ajattelin, että katson miehen toisin silmin. Tapaan kerran, niin tiedän varmemmin, se oli logiikka.

Minä olen pistänyt aina välillä jarruja suhteelle, ajattelin että hän ei sovi minulle. Mutta nyt loppukesän ja syksyn aikana olen kaikesta huolimatta siinä pisteessä, että haluan hänen kanssaan normaalin seurustelusuhteen. En tiedä olenko rakastunut, mutta vahvasti sinne päin kallelllaan. Olen huomannut, että olemme varsin samanlaisia, meillä on mukavaa yhdessä. Seksiinkin olen jäänyt koukkuun. Olemme puhuneet avoimesti itsestämme, mokatkin on tullut esiteltyä. Voin olla vapaasti hänen kanssaan.

kesällä tuli kumminkin ilmi, että hänen eksänsä, hyvin tunnemylläkkäinen naissuhde on palaillut ainakin sille asteelle, että he ovat tavanneet. Mies oli aiemmin lopettanut suhteen, koska nainen ei tullut toimeen hänen perheensä kanssa (tyttär, sisko jne.). Yhteiselokin oli ollut vain korkealiitoa: rahaa oli palanut. Mies oli maksanut paitsi matkat, myös sen että nainen oli ottanut vapaata töistä. Korvannut siis palkankin. Koti-iltoja ei oltu vietetty niinkään. Nainen oli ns. rauhaton.

Ajattelin, että mies on seksikoukussa naiseen, joka on käyttänyt häntä hyväkseen. Kesällä kun sain tietää, että nainen pyrkii ilmeisesti uudestaan suhteeseen, että saapas nähdä. otin etäisyyttä mieheen ja koko asiaan. Mies jatkoi soittelujaan.

Nyt sitten sain viimeiset paljastukset. Hän pitää minusta hyvin paljon, mutta "rakastaa" naista. Ei kumminkaan usko, että suhde onnistuu. Mies on älykäs, mutta näin ulkopuolisen silmin ja naista koskaan näkemättä, ei voi olla ajattelematta, että nainen on häikäilemätön hyväksikäyttäjä. Hän on ollut väkivaltainenkin, käynyt päälle mieheen ja ulkopuoliseen naiseen. Nämä asiat olivat tapahtuneet heidän eronsa jälkeen, ennen minun sortumistani miehen luo. Nainen on siis väkivaltainen, hän on tullut kalliiksi, hän ei tule toimeen miehen perheen kanssa. Mies on akateeminen (kuten minäkin), nainen on peruskoulun käynyt. Mutta mies "rakastaa vielä".

Seksissä olen aktiivinen, tyytyväisyys on molemmin puolista. Hän pitää minusta ihmisenä ja minäkin pidän hänestä.Taloudellisestikin olemme samalla tasolla. Minulla ei ole millään tasolla tarvettä käyttää ketään hyväksi.

Pitäisikö minun vielä katsoa ja odottaa tätä miestä, niinkuin tunteet sanoo, vai enkö vastaa enää edes niihin puheluihin, kuten järki sanoo. Tapaile en häntä enää niin kauan kuin tämä eksä on kuvioissa. Olen ymmärtänyt, että hän voi olla vaarallinenkin. Kuuilostaa päättömältä tarinalta, mutta olen tullut siihen ajatukseen, että mies olisi muuten minulle juuri se oikea. Hän on vain koukussa aivan käsittämättömään tapaukseen.

Odottaisitko sinä ja kuinka kauan?

Ööö, miksi ihmeessä haluat moisen hepun kanssa seurustelusuhteeseen? "En tiedä, olenko rakastunut mutta vahvasti sinne päin kallellaan..." Mies pitää sinusta mutta tätä toista naista rakastaa.

Koet ilmesesti olevasi jotenkin parempi kuin tämä toinen nainen, jota et edes tunne. Te kaksi olette akateemisia mutta toinen nainen "vain" peruskoulun käynyt, väkivaltainen, hyväksikäyttäjä. Mies tietysti on kertonut sinulle tämän, uskotko? Kuvitteletko jotenkin "pelastavasi" miehen huonosta suhteesta, johon hän "on koukussa". En oikein tajua koko juttua.

Mies ei ilmeisestikään välitä sinusta ja sinä pidät hänestä kiinni kun parempaakaan miestä ei ole näköpiirissä. Et rakasta miestä, mies ei rakasta sinua vaan toista. Miksi jäät odottelemaan hetkeksikään? Mies pitää sinua varalla ja vakipanona kun hänellä ei ole sitä ykköstä saatavilla.

Voi nainen 45 parka.
Huomaa nyt hyvä ihminen ettei se akateemisuus kaikkea ole.
Kyllä sinun nyt on mentävä itseesi ja hetkeksi pantava oppiarvot sivuun(huom.en mitenkään väheksy koulutusta)
En muuten ollenkaan usko että tuo mainitsemasi peruskoulun käynyt (juntti) on niin mahdoton kuin annat ymmärtää.
Jos on, niin mies on OUTOtyyppi!!!!
Todella outo. Anna olla!

Kyllä väkivaltaisuus, päälle käyminen ja hakkaaminen on totta. Samoin se, että on lypsänyt rahaa. Hän on mustalainen.

Sain vasta tietää, mikä on tilanne. Olen aikasen hämmentynyt, eikä tunteita saa heti kuorittua poiskaan. Ajatteletko tosiaan, että tuon kaltainen nainen voisi olla se ykkönen?

Asia ei aivan niinkään, ettenkö muita saisi. Minä olen kieltäytynyt muista suhteista tämän miehen vuoksi. En ihan surku ole, ihastuin nyt vain tällaiseen tapaukseen.

Voisiko olla sitten niin, että mies vain käytti minua hyväkseen. En tiedä, enkä oikein uskokaan. Etäisyyttä otan tietysti. En vain tiedä suljenko hänet kokonaan pois, eli en enää vastaa puheluihinkaan, pidänkö ystävyyssuhteena, vai odotanko vielä muutakin, vai katsonko muita miehiä. Se akateemisuusjuttu kuulosti varmaan kornilta, mutta halusin vain sanoa, että ei ihan samoilla lukemilla ole.

Jos kyse on mustalaisesta niin panen suuni melkolailla suppuun..
Ilmeisen selvää on että miestä kiristetään heimon taholta, ei olisi ollenkaan tavatonta.
Parempi että sinä häivyt kuvioista, et tule jäämään rauhaan heiltä sinäkään jos sen pään ottavat.
Ensin tulee autoosi naarmuja..sitten muuta kummallista..
VARO!

Aivan outo juttu se on. Säälinkin miestä, koska pidän hänestä, hänen perheestäänkin. Naisen vuoksi tyttönsäkin on ottanut häneen etäisyyttä. Sanoin nämä akateemisuus jutut, koska yritin jotenkin muuten kertoa, että on kyseessä täysin eri tason ihminen kuin mitä mies. Se oli virhe, anteeksi. En itse ajattele, mitään akateemisuusjuttuja...mutta olen huomannut kyllä sen, että mies ajattelee niinkin. Siitä huolimatta...

Voisiko olla kyseessä jokin pelko sitten "suhteen" jatkamiseen. Kerran hän kyllä jotain sellaistakin vihjaisi, kun asia tuli ensi kertaa esille. Mutta nyt hän sitten sanoi "rakastavansa".

Enhän minä voi muuta tehdä, kuin "herran haltuun" jättää...Ei mies muuten ole outo, ihan älykäs, hauska jne.

Tavattiinkin nyt sellaisessa tilanteessa, että nainen oli ulkomailla, en tiedä oliko omilla vai miehen varoilla. Tuo vaaraksi oleminen on tietysti vaihtoehto sekin, että pelkää tehdä pesäeron. Mutta aikasen outo juttu. pelkäänhän minäkin naista, joka voi tulla päälle. Eihän siitä tiedä vaikka puukolla iskisi.

Kyllä tämä elämä on joskus kuin elokuvissa.

Mies on rakastunut toiseen ja näyttää sieltä, että sinä yrität itsellesi vakuuttaa omaa paremmuuttasi. Rakkaus on sokea, -tai ainakin likinäköinen, mies ei pääse irti tuosta exästään, vaikka ehkä järki niin sanoisikin ja sama tilanne sinulla -sinua ei rakasteta, mutta silti haluat miehen itsellesi.

Jos yhteen päätyisitte, olisi kyseessä aika pitkälti järkiliitto ja siinähän voi sitten käydä taas niin, että jompikumpi, luultavasti mies (koska ei aluperinkään rakastanut sinua) rakastuu toiseen ja jos hän saisi tältä toiselta myös vastarakkautta, niin sinä jäisit taas kakkoseksi ja yksin.

Se, mitä sinuna tekisin, olisi seuraavaa; tapaa mies, juttele hänen kanssaan avoimesti tilanteenne selväksi ja tehkää sitova päätös kuinka toimitte. Aika lapsellista olisi vain jättää vastaamatta puhelimeen, et kai sinäkään toivoisi itsellesi tehtävän niin?

"Mies on akateeminen (kuten minäkin), nainen on peruskoulun käynyt. Mutta mies "rakastaa vielä". "

"Se akateemisuusjuttu kuulosti varmaan kornilta, mutta halusin vain sanoa, että ei ihan samoilla lukemilla ole."

"Sanoin nämä akateemisuus jutut, koska yritin jotenkin muuten kertoa, että on kyseessä täysin eri tason ihminen kuin mitä mies."

Vielä tästä akateemisuudesta. Ylläolevat lainaukset ovat sinun teksteistä ja vaikuttavat, anteeksi vaan, todella halventavilta. Ihan selvästi mollaat ei-akateemisia ja luokittelet heidät (meidät) alempaan kastiin kuuluviksi.

Tiedän itseni lisäksi muutamia muitakin ihmisiä, joiden ammattiin ei tarvitse akateemista loppututkintoa. Ei kaikki halua olla tutkijoita ja opettajia. Monen haaveammatti saattaa perustua esim. kädentaitoihin, joita yliopistot ja korkeakoulut eivät opeta. Minäkin luin itseni ylioppilaaksi vain sen tähden, että kun jossain vaiheessa päätän miksi haluan isona, on kaikkien opinahjojen ovet avoinna.
Elämä meni kuitenkin niin, että lähdin nuorena muille maille ja opin ammattini ilman valmistavaa koulua. Olen ollut naimisissa akateemisen miehen kanssa ja täytyy sanoa, ettei tuo kolutusten ero lähentänyt eikä loitontanut meitä, eli ihmisen vuorovaikutustaidot perustuvat ihan muuhun.

Kun asenteesi on tuo mikä on, niin voi olla, että sinun onkin vaikea löytää ihmistä, joka rakastuu sinuun ja arvomaailmaasi. Vaikka tuo mieskin on akateeminen, hän selkeästi arvostaa ihmistä ihmisenä, ei rahan tai oppiarvon mukaisesti. Ehkä sinun pitäisi tutkintojesi lisäksi opiskella hiukan myös henkisyyttä ja inhimmillisyyttä?

En toki halua miestä, joka ei minua rakasta. En vain ymmärrä sitä, miksi mies haluaa pitää yhteyttä, vaikka ei rakasta. Miksi hän ei keskity naiseensa, vaikka on mielestäni ihan "järkevä mies". Mitä siinä muuta voi tehdä, kuin olla vastaamatta puhelimeen. Unohtaa koko juttu ja siirtyä eteenpäin. Minä en hänelle ole soitellut.

Eipä siinä tarvitse paljon paremmuuttaan vakuutella. Aika harva ei olisi "parempi". Outoa tarinaahan tämä on, mutta ehkä turvallisuudenkin vuoksi on parempi tehdä täydellinen pesäero.

En ihmettele saamiani vastauksia. jotenkin tämä kirjoittelu ja muiden ajatukset selkittävät omaa pääkoppaa tässä jutussa. En ala tätä pitempään märehtiä.

Asia on niin, että olen lopettanut suhteen jo kesällä. Kumminkin kun mies on soitellut, en ole kehdannut olla vastaamatta. Nyt sitten tuli tunteet takaisin. mutta nopeasti ne kyllä karkasivatkin. Itse pidän suurinpana syynä miehen käytökseen sitä, että hän tahtoisi rakastua järkevämmin. Hän tietää, ettei suhteesta romaaninaiseen tule tasapainoista. Hän tietää olevansa surman suussa. Hän käytti minua hyväksi lähinnä niin, että alkoi suhteeseen ja pyrki siihen, vaikka tunteet eksään vielä jylläsivät. Nainen pitää aktiivisesti yhteyttä, tulee lupaa kysymättä jne. Soitti yölläkin. Että näin....Mies pyrki rakastumaan toiseen, mutta minä sitten vain rapsahdin kun en tiennyt aiemmin koko totuutta. Hyvä kumminkin, että hän sen minulle kertoi.

Vaikka sanoin, että asia on minun puolelta selvä, hän silti vielä tahtoo jatkaa tätä outoilua. Mutta ongelma ei ole enää minun.

En usko että asia on puoleltasi selvä..ja taidan ymmärtää sinua.
Näitten tietojen pohjalta myös ymmärrän hyvinkin juuri tuon miksi nostit oppiarvonne esille.

Luulen että mies on todellakin jonkinmoisen kiristyksen uhri..on nimittäin "näkemystä" samansuuntaisesta tilanteesta kuin sinulla nyt on.
Siitä on leikki kaukana.
Olen aika varma että mies onkin "pakotettu rakastamaan".
Siis suojellakseen sinua sanoo rakastavansa.

Voi sääli...

Lukijat varmaankin ajattelevat että olen vainoharhainen, mutta voin vakuuttaa että minulla on todellakin kokemusta kyseisen asian luonteesta.
Ei omassa perheessäni mutta hyvin lähellä.

Kiitos sinulle kun jaksat "akateemista" ymmärtää : ) Näillä nettipalstoilla ollaan allergisia joillekin jutuille, sanoille. Ymmärrät minua, että hämminkini on suuri. Halusin sitäpaitsi kiertää sen, että sanoisin naisen olevan mustalainen, vaan jotain että ei niin koulutettu jne. Nainen on työelämässä ja pukeutuu valkolaisten tavoin. Siksi en ensin mitenkään kummemmin noteerannut hänen mustalaisuuttaan, kun siitä ensimmäisen kerran kuulin. Vasta kun koko tarina tuli esille, tai se mitä minulle on kerrottu. Mies on hyvin avoin ja siksikin pidin/pidän hänestä. Hän kertoo asioita, mitä ei kannattaisi kertoa. Hämmentynyt olen siksikin, sillä minusta hänen käytöskensä on tuonut esille sen, että hän pitää minusta ainakin niin paljon kuin minäkin hänestä. Olen sanonut melko kovia sanoja hänelle, ja laittanut juttua poikki. Mutta hän se on ollut se, joka on ottanut kaikesta huolimatta yhteyttä. Ja kyllähän me rakastelimmekin, ja kyllä se minusta oli sitä, ei naimista : ) Sitäpaitsi miten sitä pyytää toisen naisen kotiinsa, jos jotakuta muuta "rakastaa". Hänellä oli lapsikin kotosalla.

Mutta jos asia olisi näin, että hän pelkäisi jotain, niin miksi ei sitä sanoisi. Miksi sanoa, että on vielä rakastunut toiseen, jos ei se ole totta? Olen ymmärtänyt, että hänellä on jonkinlainen pitkänajan suunnitelma. HÄN odottaa vuoden minua, niin hän kertoi. En ymmärrä ollenkaan. Tietysti joku sivullinen päättelee heti, että miehellä ei ole kaikki kotona. Vaan kun on.

Jos hän pelkää jotain, niin parasta kai sitten pitää hänet puhelin ystävänä. Tunteet kyllä tasoittuu, kun aika kuluu. Olen jo sen verran ekämää nähnyt, että senkin tiedän. Ehkä ei ole viisasta laittaa kokonaan poikki siinä mielessä, että en sitten todellakaan vastailisi niihin puhelinsoittoihinkaan. Hän nimittäin kertoi, että soittaa. Kamala ajatus, että kyseessä olisi jokin, mitä kerroit. Meneekö tämä jo luulemisten puolelle? Mutta totta se on, että käytös ja sanat eivät aivan kohtaa. En itse pystyisi kahta naista rakastamaan,mutta kaipa se on yksilöllistä ja miehillä on erilaiset aivot.

Olisi mukava kuulla, millaisesta tapauksesta tiedät.

Mies on yrittäjä ja ammatissa, jossa voi olla romaanejakin asiakkaina, En viitsi kertoa enempää. miten he voisivat kiristää, en ymmärrä. Tosin hän kertoi kerran, että pelkää että voivat tehdä jotain, koska hänellä on ammatti, mikä on. Sen jälkeen teinkin pesäeroa. Mutta nyt kun tiesi naisen olevan poissa maadta, niin kutsui kylään...ja minä pöljä menin.

Jos jotain tällaistaolisi taustalla, kannattaisiko sittenkään jatkaa. Minä olen kyllä hullu suomalainen, mutta olen äiti.

Johan teillä on selitykset! Onko niin vaikea hyväksyä sitä, että toista ihmistä voi rakastaa vaikka ei sosiaaliselta statukseltaan olla samalla viivalla? Eikö voi vain hyväksyä, ettei itse ole niin rakas miehelle, kuin tämä toinen nainen on?

Kiristystä, uhkailua, puukkoja... kohta on kai kyse jo salaliitosta! Ihmeellisiä skenaarioita.

Ei ole kyse statuksesta, vaan siitä että nainen on maksattanut matkansa, hakannut miehen ystävää (ei poliisia paikalle), on karkoittanut miehen lähiperheen käytöksellään. Eikö se ole vähän kummallista, että siitä huolimatta se rakkaus kestäisi ja kukoistaisi. Järjen tasolla minä ainakaan en ymmärrä.

Ei kyse ole statuksesta. Kyllä minä siihen uskon, että mies on yhä koukussa, rakastunut. Mutta en usko ihan täysillä, jotain muutakin voi olla takana.

Ei kyse ole köyhästä ja rikkaasta, sehän olisi vain romanttista. Kyse on kunnollisesta ja tunnollisesta, sekä ...no, olen kertonut mistä. Ydin on tässä. Kaipa sitä ihmetellä saa. Ihmettelisit varmaan sinäkin, jos kohdallesi osuisi vastaava tarina. Eikö tässä ole sitten muka mitään outoa. Minäkö tässä se omituinen otus olenkin.

En ole itsekään mitään superfiksua. Olen ihan tavallinen yh-äiskä, mutta rehellinen sellainen.

Niin kuin jo aiemmin sanoin, on rakkaus sokeaa! Mies rakastaa tuota naista, naisen väkivaltaisesta käytöksestä ja siipeilystä huolimatta. Lukuisat ovat ne tarinat, joissa suku on hylätty rakkaan vuoksi.

Aika monella on varmasti suhde takana, josta vasta etäisyys näyttää, ettei se ole ollut tasapainoinen. Itsekin olen erästä suhdetta jälkikäteen katsoessani ihmetellyt, kuinka olen "hyväksynyt" tiettyjä asioita, pois lähdön sijaan.

Kyllä minäkin sen ymmärrän. Moni voi juuri "rakastua" siihen, joka piinaa. Aiemmin ajattelin, että on kyse seksistä, kun ei oikein luonteen kauneudesta ainakaan. On se totta, että rakkaus on outo joskus, mutta yleensä se sammuu ajan kanssa, kun sairaat kuviot. Voi olla, että mies ei pidä matkojen maksamista hyväksikäyttönä, eikä nainenkaan koska on eri kulttuurista. Voihan olla, että ajattelevat niin, että miehen kuuluu maksaa. Me vain ajattelemme, sen olevan hyväksikäyttöä. Väkivaltaisuus ja röyhkeys on kumminkin hänen ominaisuuksiaan. Tietysti jos ei kyseessä olisi romaaninainen, ei sitä ajattelisikaan mitään uhkailujuttuja. Kumminkin mies kertoi itsekin pelkäävänsä, mutta ehkä se oli vain hetken ajatus.

olen päättänyt, että pidän "suhteen" puhelin kumppanuutena vain, eli jonkintasoisena ystävyytenä. Kun hän kumminkin tahtoo yhteyttä pitää. aika varmaan tuo ratkaisunsa. Kumminkin enää en sano ei, jos joku miellyttävä mies osuu kohdalle. Tosin en nyt jaksa ketään varsinaisesti etsiäkään. Mutta en sitoudu häneen millään tasolla. Näin lienee viisainta, oli tilanne mikä tahansa.

Voihan hitsi, tuli! Älä nyt siihen akateemisuuteen tukehdu. Kuinka sinä luulet tietäväsi asiasta kaikista eniten ja vielä sen totuudenkin? Tässähän voisi alkaa tekemään sinustakin vaikka minkälaisia johtopäätöksiä. Olet varmaan tosi katkera, kun et ole akateeminen jne?

Kyllä sitä ihan "normaaleissakin" suhteissa, kriiseissä ja riitatilanteissa, sortuu asioihin, mistä ei myöhemmin ole ylpeä. Ainakin minä, normaali nainen (ja kyllä akateeminen ja ei, ei mustalainen HUOM: ironiaa) olen monesti katunut käytöstäni kun exäni kanssa. En tietenkääm puolusta väkivaltaa! Mutta ota huomioon, että olet kuullut vain yhden puolen tarinaa.

Sinuna miettisin, miksi mies haukkuu sinulle tätä naista? Tuntuu, kuin hän yrittäisi sinulle, mutta eniten itselleen selittää, ettei tätä naista kannata rakastaa. Mutta ei kuitenkaan tunteilleen mitään voi. Ei järjellä voi selittää sydäntä. Niin yleensä käyttäydytään.

Eikä mies varmaan ole mikään tahdoton tossukka, jota tätä naispiru on hyväksikäyttänyt. Kyllä siinä suhteessa 2 ihmistä oli, ja varmasti asioista 2 versiotakin.

En minä ymmärrä moisia sekoiluja, enkä halua niissä olla mitenkään osallinen. olen tyytyväinen, että mies kertoi rehellisesti tästä rakkaudestaan edes puhelimitse, humalassa ja jälkeenpäin. Tosin hän hakee edelleen kuvallisena seuraa netistä. Sellaista rakkautta.

Kyllä minä ainakin osaan suojellani itseäni niin, että pystyn tunteitani hillitsemään, jos minua loukataan. Jollain tavoin minusta on kyse jostain tunnevammasta, että tietoisesti hyväksyy huonon käytöksen. En minä kyllä sellaista sulattaisi, että miesystäväni tulisi kotiini ja iskisi joltain tajun kankaalle ja hakkaisi minutkin siinä sivussa. Voihan se olla, että miehellä todellakin olisi toinen tarina, kuten varmaan tällä naisellakin, joka teki vastaavat temput. Jos joku mies maksattaisi minulle ulkomaanmatkansa ja joutuisin vielä maksamaan hänen päiväpalkkansakin, kun armollisesti lähtisi mukaani....niin ehkä oivaltaisin, ettei hän taida minua rakastaakaan. Tai jos miesystäväni pistäisi lapseni ja veljeni ulos elämästäni haukkumalla ja arvostelemalla heit, niin en olisi oikein onnellinen.

Kyllä minä sen tiedän, että siellä neljän seinän sisällä on monenmoista tarinaa muillakin, varsinkin kun viinaa vedetään, mutta en minä sellaista ymmärrä. Minusta on kyse jonkun tai molempien luonneviasta. Joka sellaista elämää puolustaa, lienee samoissa ongelmissa.

N45, ihan tervejärkinen ja viisas ratkaisusi kanssa olet. Hyvä että päädyit tuohon päätökseen, etkä lähde pelleilemään tämän miehen kanssa. Onneksi ajattelet perhettäsi ennemmin kuin omaa ihastustasi. Mitä tahansa voi tapahtua tuollaisen tarinan lopuksi. Aurinkoista päivän jatkoa!

Aikasen hämmentävä tämä kokemukseni oli, eikä tunteitakaan ihan päivässä reivata viileiksi. Nyt kun muutama päivä on kulunut, niin on jo paljon helpompaa. Olin aikasen järkyttynyt, kun ymmärsin että tämä romaninainen on edelleen kulisseissa. pelästyin ja totta kai petyin siksi, että olin jo rakastumassa ko. mieheen.

Sen mitä tästä opin, on se että tulevaisuudessa en lähde suhteeseen niin luottavaisesti. Minulle ei ole koskaan sattunut mitään siinä mielessä epämääräistä miessuhdetta, että olisi jotain väkivaltaan viittaavaakaan ollut kuvioissa. petettykään ei minua ole, ei ainakaan niin että olisin tietänyt. Tosin muita kohelluksia on ollut, mutta tähän ne todellakin loppui. Ihmisistä ei koskaan tiedä, mitä kaapeista löytyy.

Yhteistyössä