mä taas
Ollaan 2 kertaa nähty ja mä laitoin parisuhteessa ja sille kutsun mut se ei hyväksyny. Sit sil on paljon nais kavereita. Pitäskö mun jättää se?
Se ei vaan tunne sua vielä kunnolla!Alkuperäinen kirjoittaja mä taas;24076576:Tulee vaan mieleen onkohan se sellanen kikolo ja siks ei haluu Uskallanko kysyy?
Taidat melko bimbo olla? Mene Porvooseen.Alkuperäinen kirjoittaja mä taas;24076584:Ja ollaan kyl oltu sillai et ei voi väittää et ei olla...
Ei yksi tai kaksikaan panoa vielä oikein seurustelua tee. Kolmas alkaa olla siinä rajoilla.Alkuperäinen kirjoittaja mä taas;24076584:Ja ollaan kyl oltu sillai et ei voi väittää et ei olla...
Vaikka onkin ollu sillai se ei tarkoita viellä seurustelua ja parisuhdetta.Alkuperäinen kirjoittaja mä taas;24076584:Ja ollaan kyl oltu sillai et ei voi väittää et ei olla...
ISO peesi2krt nähty ja ootte jo suhteessa? Eiköhän toi oo vähään turhaa kiirehtimistä!
Aijaa. No mulla taas tulee mieleen, että se on sellanen täysjärkinen ja tasapainonen ihminen, jolla ei vaan ole tarvetta paljastella FB:ssä, että se on käyny pari kertaa treffeillä jonkun bimbon kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja mä taas;24076576:Tulee vaan mieleen onkohan se sellanen kikolo ja siks ei haluu Uskallanko kysyy?