M
Meillä on oikein enkelikoira
Vieras
No en nyt sentään tapa, mutta sainpa huomionne, kiitos! Tarvitsen kipeästi apua
Meillä on 5kk ikäinen koiranpentu. Aivan ihana, kun osaa olla. Ongelma on hyppely, pureminen lenkillä. Tätä tapahtuu vain mulle, miehen kans koira kävelee nätisti? Eli kun lähdetään ovesta, niin usein jo siinä "musti" alkaa hyppiä minua kohti ja puree ja vetää hihnaa, voi että se on ärsyttävää! Olen kieltänyt, ei tehoa, ja olen myös jättänyt "mustin" huomiotta eli katsellut vain taivaalle ja pysähtynyt, ei rauhoitu siinäkään kohtaa vaan jatkaa. Kun tulemme lenkiltä alkaa aina samassa paikassa kunnon hihnan pureminen ja riuhtominen ja murina, yrittää vissiin saada minua leikkiin. Ja siis on neuvottu etten antaisi koiralle yhtään huomiota, en edes kieltäisi, mutta miten kun koira hyppii minua vasten ja puree käsiäni ja jalkoja? Apua, mitä teen
Hermot menee...
Toivottavasti täältä joku osaisi neuvoa minua.
No voisin lisätä tähän vielä yhden jutun, koira puolustaa luitaan, ei niinkään meiltä aikuisilta mutta lapselta, 1wee kyseessä. On meinannut näykätä
Annanko luita vain ku 1wee ei ole talossa ollenkaan vai miten pitäisi toimia? Vinkkejä siis myös siihen mten koiran sais olemaan rauhassa ruokakupillaan ja luidensa kans ilman murinaa ha hampaiden näyttelemistä? On se meillekkin tätä tehnyt joten help.. 
Toivottavasti täältä joku osaisi neuvoa minua.
No voisin lisätä tähän vielä yhden jutun, koira puolustaa luitaan, ei niinkään meiltä aikuisilta mutta lapselta, 1wee kyseessä. On meinannut näykätä