S
sama
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Totuus:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Totuus:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Totuus:Alkuperäinen kirjoittaja Taotaanpa järkeä päähän:Alkuperäinen kirjoittaja realistin puheet sattuu:Kivan miehen valitsit! Lisäksi menneisyyden taakat tulisi käydä läpi ennen kuin perheen perustaa! Sanoohan sen järkikin! Ei tarvitse olla edes kovin älykäs tajutakseen ettei lapsia voi tehdä jos on taakkoja. Et osaa suunnitella elämääsi voimavarojesi mukaan. Etkä ollut kriittinen miesvalinnassasi etkä missään näköjään. Olet itse aiheuttanut tilanteesi ja et voi syyttää yhteiskuntaa, kurjaa miestäsi tai läheisiäsi tai palstaa. Tai voit.. Mutta olet väärässä silloin ja et koskaan saa korjattua tilannetta.
Nyt niskaote ja alat pikkuhiljaa järjestämään elämääsi! Lapsesi kärsivät kun itse olet luovuttaja. Sinusta ei niin väliä. Toivoton tapausVai oletko toivoton tapaus? Tee jotakin!
kuule sinä ihminen joka näet maailman mustavalkoisena, joko tai tyyliin. Lapsia voi tulla ihan yllätyksenä vaikka niitä ei suunnittelisikaan. Ehkäisy pettää tjm.
Oletko joku kesken kasvuinen vai eikö elämä ole mitään opettanut?
Sinä näet ripaisun ap.n elämää tässä ketjussa ja et loppu peleissä tiedä siitä paljoakaan joten menes realisti kasvamaan hiukan!
Törkeä olet. Opettele tapoja ja mieti mitä suustas päästät.
Ehkäisy? Abortti? Itsetyydytys? Sanooko sulle mitään?
Lapsia ei synny jos ei itse tahdo! Synnyttäminen on aina tietoinen valinta.
Oletko oikeesti noin tyhmä vai keskenkasvuinen joka näkee kaiken mustavalkoisena?
Kaikille abortti ei ole vaihtoehto. Ja ehkäisy voi pettää,kondomi voi mennä rikki eikö sulle ole äitisi mitään opettanut tai terkkari kolulussa?
Ja toisekseen ei elämä ole suoraviivaista , aina sattuu ja tapahtuu niitä ikäviäkin asioita.
Älä tule itkemään sitten kun sulla ei menekkään elämä *niin kuin suunnittelit*.
Ilkeä olet. Siitä ei varmaan osaa oppia pois vaikka kuin yrittäisi takoa JÄRKEÄ päähän.
Ilkeä? Ja itse haukut toisia tyhmäksi ja keskenkasvuiseksi. Näinpä..
Kyllä opit ovat menneet perille niin äidiltä kuin terkkariltakin: ei ole vahinkolapsia, ei ongelmia parisuhteessa tai elämässä vaikka elämä ei aina niin suoraviivaista ole ollutkaan.
Kyllä tässä tapauksessa sanon. Missä sun empatia kykysi on?
Empatiani annan sinne missä sitä tarvitaan: tahtomattaan hätään joutuneille. En itseaiheutettujen ongelmien vuoksi sääliä ja huomiota kerjääville.
Minä en sääli ap.ta, hän saa myötätuntoni. Mutta sinua säälin, et näe metsää puilta mutta minkäs sinä sille voit, sinä olet sinä etkä miksikään muutu kun ei ole edes haluja muuttua. koita kestää.