Tapailun pelisäännöt/ muiden kanssa treffailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielensäpahoittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ken";27111740]Mua kiinnostais kans tietää otsikkoon vastaus noin yleisellä tasolla. Oon itse sinkku ja pidän yhteyttä 3 eri mieheen. Kaikki kyselee treffeille mut en tiedä miten toimia ettei käy ohrasesti jos kuulevat toisistaan. Toisaalta musta tuntuu et niin kauan kun ei seurustele, voi myös muita tapailla, niinkuin ap kuvailee miehen tehneen. Onko näin??[/QUOTE]

Itse deittailin myös kolmea eri miestä, kunnes tuli nykyinen kuvioihin ja dumppasin nuo kolme muuta :) en pitänyt pahana, että deittailin noin montaa samaan aikaan. Piti pitää vain huoli, että eivät saa tietää toisistaan. Muutaman kerran meinasi mennä sekaisin, kun kaikilla alkoi samalla kirjaimellakin nimet :D

Miksei voi kääntää toisinpäin, että mies se tässä on vakipano? :)

Toisaalta mies ei oo tehny mitään väärää, kun ei kerran ole antanu sun ymmärtää että teillä olis seurustelusuhdetta. Nää tapaamisjutut olis vaan voinu selvittää ennenkuin menee treffeille.

Nythän sä voit ihan omista tunteistas riippuen joko jatkaa tätä juttua, mutta että sulla on myös oikeus tietysti treffailla muita. Tai sitten voit lopettaa, ja treffailla muita. Mutta miksi lempata hyvä pano ja keskustelija? Mä jatkaisin, mutta kävisin muidenkin kanssa ulkona - ja tietysti kertoisin tälle miehellekin miksen silloin ja silloin ehtinyt vastata viestiin. :)

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
[QUOTE="Ken";27111740]Mua kiinnostais kans tietää otsikkoon vastaus noin yleisellä tasolla. Oon itse sinkku ja pidän yhteyttä 3 eri mieheen. Kaikki kyselee treffeille mut en tiedä miten toimia ettei käy ohrasesti jos kuulevat toisistaan. Toisaalta musta tuntuu et niin kauan kun ei seurustele, voi myös muita tapailla, niinkuin ap kuvailee miehen tehneen. Onko näin??[/QUOTE]
Näin se minustakin on.

Mä olen hitaasti ihastuvaa tyyppiä, mutta vuosi on mullekin jo sellainen aika, että osaisin päättää, muuttuuko tapailu seurusteluksi vai ei. Ap kertoi, että mitään rakastumista ei ollut tapahtunut puolin eikä toisin, joten ehkä tässä tapailussa toivottiin toisesta löytyvän jotain selaista, johon rakastuisi. Yhdessä on mukavaa ja molemmissa paljon hyviä ominaisuuksia, mutta "se jokin" puuttuu.

Vaikuttaisi siltä, että mies on valmis jatkamaan tapailua kuten ennenkin, mutta "sitä jotakin" ei tule jatkossakaan löytymään. Eli just sellainen vakipanohomma, jota ap ei halua.

Juurikin tällaista keskustelua tarvitsen tähän hetkeen. Minusta mies teki väärin vain siinä kohtaa, kun ei ollut valmis kertomaan minulle olleensa muiden kanssa treffeillä. Hän on halunnut, että olemme vähintään ystäviä aina. Kyllä ystävät jakavat tällaiset asiat, eivätkä sano, samalla viikolla kun on kehoittanut tutkailemaan taloja, ettei se sulle kuulu.

Tässä juuri erään miehen kanssa juttelin tapailuasioista. Olen hänen kanssaan harrastanut säännöllisesti seksiä yli kolmen vuoden ajan, vaikka muuten ei olla hengailtukaan. Yllätyinkin, kun hän kertoi tässä jossain kohtaa vuoden ajan tapailleensa erästä naista, jonka mielestä he seurustelivat kun nainen alkoi naputtaa miehen fb-päivityksestä, joka oli sinkku. Kyselin mieheltä mikä suhteen taso oli, kun hänen mielestään se oli vain tapailua eikä edes vakavaa. Näkivät kuulemma noin kerran viikossa, eikä mies aina edes vastaillut hänen viesteihinsä. Miehen kaveritkin olivat ihmetelleet, miksi naisella oli suhteesta jotain luuloja. Nainen ei kuulemma ikinä kysynyt edes, onko miehellä muita. Ihmettelen kyllä kovin naisten logiikkaa.. kyllä ne miehet sanovat ja tekevät selväksi, jos todella haluavat sitoutua juuri sinuun.

Jaa-a. Hän Halusi olla heti vakavissaan ja otti aina aika ajoin todellakin isot asiat puheeksi. Minusta vahvuutemme oli puhuminen, mutta ei hän sitten kuitenkaan voinut tästä kertoa. Minusta olisi saanut tehdä mitä huvittaa, mutta olisi voinut kertoa mulle ja ainakin pidätellä "tykkään susta mielettömästi" - viestejä.

Seksistä ja siitä ollaanko suhteessa olen sitä mieltä, että täytyy seksin toimia ja on harrasteltu ennen kuin tehdään mitään päätöksiä. Ehkä sitten jossakin vaiheessa ennen sitä paria sataa kertaa olisi saanut vakavoitua ja seksiin olisi kai voinut tulla vielä syvyystaso lisää. En tosin osaa sanoa, koska aiemmat elämäni ihmissuhteet ovat olleet hirveitä ja tämäkin jo riitti todella pitkälle.

Yhteistyössä