Tunteet sekaisin (liittyy miehiin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KULTAPIENI89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KULTAPIENI89

Jäsen
30.11.2012
70
0
6
kaukana jossain
Pakko purkatua.

Olen todella inhottavassa tilanteessa, enkä tiedä mitä teen - tai tiedän, mutta..

Seurustelen onnellisessa suhteessa, emme asu yhdessä mutta kaikki muu on täydellisesti.
Viikonloput asun mieheni luona ja arjet olen työni takia toisella paikkakunnalla.
Kaikki on mahtavasti paikoillansa, meillä on omat lapset - ja ne on kuin yhteiset.
Pieni uusioperhe parisuhde tai kaikki on niin kohdallaan, olen onnellinen.

Mutta, toinen mies sekoittaa pakkaa.. hän tietää, että olen varattu ja haluan olla vain hänen kaveri.
Hän soittelee ahkerasti minulle, tekstailee ja laittelee oikein hempeitä viestejä.
Olimme ihastuneita toisiimme n. 7 vuotta sitten, meillä oli teinisuhde eli teinirakkas vuosien takaa.
Nyt hän on kuulemma tajunnut tehneensä virheen kun päästi mut aikoinansa menemään ja haluaisi korjata tilanteen.. "en koskaan aio päästää sua enää mun elämästä pois, kun sut taas löysin."
Saan ihania viestejä, muistoihin on palautunu hetket vuosien takaa jotenkin lämpeän hirveästi tälle miehelle mutta en halua vaihtaa miesystävääni pois, en todellakaan rakastan häntä ja tästä toisesta miehestä PIDÄN erityisen paljon.

Miten mä saan mun pääni selväksi?
Lupasin tälle teinirakkaudelle, että ensviikolla mennään kahville ja hän voi tulla tähän yöksi luokkakokouksen jälkeen.
Mutta uskallanko mennä luokkakokoukseen enää noiden viestien ja puheiden jälkeen.
Haluan luottaa itseeni, mutta kehen luotan - en tiedä.

Mihin tuo teini suhde kaatui aikoinaan? Aika kultaa muistoja ja voi olla etta kumpikin osaltenne kaipaatte sita nuoruuden vapautta ym, jota ette takaisin saa vaikka palaisitte yhteen. Ala leiki tulella jos et ole valmis tuhoamaan hyvaa toimivaa suhdetta mies ystavaasi, joten jos jannu tulee yoksi teille yovy itse muualla tai vain sano ettei voikaan tulla ja ota miehesi mukaan luokkakokoukseen jos mahdollista ja pysy selvana.

Siis oletko seonnut? Sinulla on aivot? Toimivatko ne? Lopetat yhteydenpidon. Elä nykypäivässä älä menneisyydessä.

Miten mä saan mun pääni selväksi?
Lupasin tälle teinirakkaudelle, että ensviikolla mennään kahville ja hän voi tulla tähän yöksi luokkakokouksen jälkeen.

Mä olin teininä tuuliviiri,
miehiä oli joka sormelle.
Olin kaunis ja haluttu.. Ihastuin suhteemme aikana toiseen mieheen ja kun kuulin toisen miehen olevan palavasti rakastunut minuun niin poks - se oli läpsystä vaihto.
Olihan meillä silloin hyvä suhde, mutta olin nuorena niin epäkypsä enkä ollut vakavissani kenenkään kanssa.
Ennen kuin tapasin lapsieni isän.. ja sekin suhde kaatui, kun rakastuin toiseen.
'

Nyt on nyt ja ennen oli ennen. Usein tuollaisia miehiä, jotka vikittelevät varattua teinirakkauttaan, on kolmea tyyppiä. Ensimmäinen tyyppi tekee sen siksi, koska on epäonnistunut parisuhteissaan ja ajattelee, että vanha rakkaus vielä hänet huolisi. Toinen tyyppi tekee sen, koska ei voi olla vikittelemättä jos tietää, että vikittely voi tuottaa tulosta. Tekee sen pönkittääkseen omaa miehisyyttään tai yksinkertaisesti pelkän tavan vuoksi, on vähän kuin koukussa naisiin. Kolmas tyyppi tekee sen siksi, että on jollain tapaa tasapainoton. Tällainen tyyppi on juurikin niitä, jotka eivät koe millään tavalla tekevänsä väärin, vaikka toinen on parisuhteessa. Kokevat, että kaikki naiset ovat hänen omaisuuttaan. Näillä miehillä on usein myös monia samankaltaisia yrityksiä vireillä samaan aikaan ja käsitys naisista on todella huono tai vääristynyt, halventava tai vähättelevä.

Hyvin harva tekee sen tunteesta. Todellakin hyvin harva on ihastunut kohteeseensa aidosti, mutta kaikki noista tyypeistä osaavat kuulostaa hyvin rakastuneilta.

Toisin sanoen: unohda se. Älä päästä luoksesi yöksi, älä vastaa viesteihin. Se on minun näkemykseni, eri mieltäkin saa olla.

Viimeksi muokattu:
Mä olin teininä tuuliviiri,
miehiä oli joka sormelle.
Olin kaunis ja haluttu.. Ihastuin suhteemme aikana toiseen mieheen ja kun kuulin toisen miehen olevan palavasti rakastunut minuun niin poks - se oli läpsystä vaihto.
Olihan meillä silloin hyvä suhde, mutta olin nuorena niin epäkypsä enkä ollut vakavissani kenenkään kanssa.
Ennen kuin tapasin lapsieni isän.. ja sekin suhde kaatui, kun rakastuin toiseen.
'

Olit vai olet tuuliviiri ja epäkypsä? Olisiko terapiasta apua? Lähdet jokaisen sinusta kiinnostuneen miehen matkaan?

Millainen isäsuhde sinulla on/oli? Entäpä tuo itsetunto?

Eikö nyt olisi jo lastenkin takia aika aikuistua. Et sinä kovin tasapainoiselta ja luotettavalta äidiltä vaikuta, jos vaihdat miestä kuin rukkasta. Sitähän sinä teet, jos kertomasi pitää paikkaansa. Vaihto tapahtuu heti jos joku toinen osoittaa kiinnostusta. Tuossa piilee todella ikävä riskikin, ja se riski kohdistuu myös lapsiisi. Ei ole kuin ajan kysymys, milloin joku niistä huomiota osoittavista osoittautuukin joksikin muuksi kuin prinssiksi palautusoikeudella...

Älä viitsi, sano tuolle "teinirakkalle" että lopettaa, siul on toinen jonka kans olet onnellinen!
Niin piti vielä kirjottaa et JOS oot onnellinen nykyises kans, niin käsket sen entisen lopettaa kaikki höpöttelyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras";27656756]Jos sä oikeasti rakastat ja oot onnellinen niin et tuollasia edes miettisi.[/QUOTE]

Jos ihmisen itsetunto rakentuu sen varaan minkä verran hän saa miehiltä huomiota, niin käytös voi olla hieman epästabiilia... normaalisti tuollaisen ulkoisen ei-toivotun huomion pystyy torjumaan.

SInuna en tollaseen ryhtyisi. Ihastuksia tulee ja menee, mutta se tosi rakkaus pysyy siinä rinnalla. Älä pilaa perheenne elämää millään sekoilulla. Äläkä todellakaan päästä miestä luoksesi yöksi!! Nyt järki käteen ja nautit siitä mitä sinulla on.