Mitä olette mieltä tälläisestä miehestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sanoisin, että ei varmaankaan ole ihastunut sinuun itseesti, vaan mielikuvaan, jonka on sinusta luonut. Karkuun lähtisin, jos joku mulle moista ehdottelis.

Ei oikeesti kuulost hyvältä noin nopee tahti miehellä. Mun kaveri tapas miehen netissä, treffaasivat kerran ja se mies muutti saman tien tien tän kaverin luokse. Tosin hän tuli ekaks "kylään" mut ei siis lähteny enää pois. Ja voi luoja millanen tyyppi se oikeesti on :/ tukka nousee pystyyn kun heidän elämää kuuntelee. Eikä se mies lähde pois millään vaik kaveri yrittäny siitä eroon monta kertaa. Varovaisuutta peliin enneku tutustuu paremmin.

Mua pelottaisi... Miksi mies ajaa tunnin matkan tavatakseen sinut, vaikka tietää, että olet töissä eikä sinulla ole aikaa? Miksi mies ei voi malttaa mieltään ja tulla paremmalla ajalla, koska tuollainen tilanne ei ole kummallekaan kiva. Vaikuttaa, että sinusta on tullut pakkomielle. En tykkäisi, jos mies heti kättelyssä alkaisi silitellä kasvojani. Tulisi tunne, että mies ei ole kiinnostunut minusta, vaan haluaa vain seksiä.

Yhteistyössä