Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No aika sama. Enkä todellakaan ohjaa lapsiani muihin leikkeihin vaan jos kaverini nyt päättää että eivät jaksa syödä kotona ja tulevat meille syömään.
Miehensä oli jäänyt kotiin ja kattanut pöydät ja kaikki mutta ystäväni oli päättänyt että ruoka oli mennyt pilalle. Ja yhäkään en ymmärrä ystävääni, vaikka monelle on normaalia näköjään mennä kylään omine karkkeineen ja olla tarjoamatta. Meillä jos on edes yksi suklaapatukka kun vieraita tulee niin lapset ovat senkin jakaneet...mutta näinhän ei todellakaan ole kaikilla. Pitänee kasvattaa omistaninikin itsekkäämpiä että pärjäävät tässä maailmassa.
Sitten mies soittaa mulle ja valittaa kun kaveri oli vain lähtenyt lapsineen sen enempää sanomatta.
Kaveri oli puhelimen jättänyt kotiin niin siksi mulle soitti.
Ei sinällään liity tilanteeseen, mutta mun mieletä nyt ei vaan käyttäydytä niin että tullaan kylään syömään kyselemättä käykö se edes ja muuta. Tämä kaveri käy meillä usein ja kyse ei ole mistään puolitutusta.
okei. sua taitaa nyt sen verran ottaa toi kaveris päähän, että oot nyt päättäny sen toimineen väärin, ja itse toimit ihan oikein..
ei kai toi mies nyt liity tähän juttuun mitenkään, vai?
ja jos kyseessä ei ollut mikään puolituttu, vaan usein käyvä kaveri, niin mikset sanonut asiaa hänelle suoraan?
ja kysehän ei ollut mistään ylimääräisestä suklaaherkusta, vaan ainoasta/ekasta ruuasta mitä ne lapset sinä päivänä söi.