tapaamissopimus??

Olemme eroneet parisen vuotta sitten! Exä tosi huono ollut otaa lapsia, vaikeuksia omassa elämässa eron jälkeen!! Nyt löytänyt hyvän naisen, menossa sen kanssa naimisiin!!! Meillä lapsista yhteishuoltajuus,vielä! Emme ole tehneet tapaamis sopimusta lapsista koska hän ei pidä lupausta ja mun mielestä ollut hyvä tämä yhteishuoltajuus, ainakin tuntuu siltä!! Exäni haluisi tehdä tapaamissopimuksen, ottaisi lapsia joka toinen viikonloppu!! Tämäkin ehdotus ollut sen uuden naisen!! Mulla ei mitään vastaan ole sitä uutta naista!! Miten voin tehdä sopimuksen kun tiedän että hän ei siitä pidä kiinni!! Sanoo ottavansa lapsia ja ykskaks ilmoitaa että ei voi ottaa, on kipeä tai riitaa tai jotain muuta, näitä tekosyitä kyllä löytyy!!! Jos teen sen sopimuksen, mulle ei takaa mikään että hän sen pitää!! En voi suunitella itselleni mitään menoja viikonlopuiksi kun hän petää lupauksen, mua se ei haitaa että en pääse mihinkään, on mulla luotettavii lapsen vahteja mutta se ei korvaa lapsilleni isää jota he kaipaavat päivästä toiseen!! Tarvin jotain neuvoja!! Onko muilla ollut ogelmia tälläisistä jutuista? isä sanoo ottavansa ja sitten ei otakaan!! Lapsille en ikinä sano että isä ottaa! keron sitten vasta kun olen viemässä lapsia sinne taikka isä on ottamassa niitä! Kannataako mun tehdä se sopimus!??? Pitäiskö mun ihan ite otaa sosuun yhteyttä ja tehdä se sopimus!!!??? Vai ananko olla!!??
 
Paskat tommoselle mitään sopimuksia. Varmaan se ees välittää lapsista jos aina on jotain muuta silloin. Yrittää vaan muiden mieliksi sanoa että mukamas kantaa vastuuta omista lapsistaan.
Kokemusta on tommosista!!!
Jotenka minä hakisin yksinhuoltajan paperit kehiin vaikka sitten oikeuden kautta.
 

Yhteistyössä