Tapaamis kulujen jakaminen

Olen yksinhuoltaja, etäisä asuu n. 200km päässä, ja olisi tarkoitus lapsen siellä olla joka toinen viikonloppu. Lapsi alle 2 vuotias.
Olen itse opiskelija, eikä minulla ole todellakaan varaa kuljettaa junalla lasta eestaas, isä vaatii minua viemään/hakemaan lapsen.
Isä töissä. Tienaa suht hyvin, maksaa minimielarin joka sopi mulle juuri siksi, että matkakustannuksia tulee näkemisissä. Isällä myös auto, minulla ei ole.
Nyt tosiaan haluaa että 2x kuussa vien tai haen lapsen, matkoihin menisi tuolloin päälle sata euroa itselläni, enkä saa tukea myöskään niihin, koska olen lähivanhempi.

Kuinka olette sopineet? Emme ole koskaan asuneet yhdessä tms.
 
vierailija
Olen yksinhuoltaja, etäisä asuu n. 200km päässä, ja olisi tarkoitus lapsen siellä olla joka toinen viikonloppu. Lapsi alle 2 vuotias.
Olen itse opiskelija, eikä minulla ole todellakaan varaa kuljettaa junalla lasta eestaas, isä vaatii minua viemään/hakemaan lapsen.
Isä töissä. Tienaa suht hyvin, maksaa minimielarin joka sopi mulle juuri siksi, että matkakustannuksia tulee näkemisissä. Isällä myös auto, minulla ei ole.
Nyt tosiaan haluaa että 2x kuussa vien tai haen lapsen, matkoihin menisi tuolloin päälle sata euroa itselläni, enkä saa tukea myöskään niihin, koska olen lähivanhempi.

Kuinka olette sopineet? Emme ole koskaan asuneet yhdessä tms.