Varmasti.Taisn nähdäsut kerran laivalla...
Varmasti.Taisn nähdäsut kerran laivalla...
Siis mitä? Mörkötanssiko? Tiedän vain ne mitä on levyllä Mörri Möykyn suviTaisn nähdäsut kerran laivalla...
Niin, se eka askel sinne kynnyksen yli on kaikkein tankin juttuPötyä- aivan saletisti sulla olisi vientiä.Tanssikurssille vaan!
En minäkään käy muuta kuin lavatansseissa, joten en osaa kuvitellakaan, kuinka kamalaa muualla voi olla tanssia, kun on ahdasta ja --. Ja monet käyvätin pelkästään kursseilla - ymmärrän hyvin senkinYmmärsitköhän viestini nyt ollenkaan oikein? Kirjoitin, että en halua tanssia varsinkaan miesten kanssa. En halua harrastaa sellaista tanssia, jossa on ideana, että "mies vie". En osaa tanssia eikä mua kiinnosta tanssia. Nautin musiikista muilla tavoin. Ei tässä ole kyse siitä, etten tietäisi miten vosin mennä mukaan tanssimaan. Ei ole mun juttu. Mulle ei ole luonnollista tanssia miesten kanssa. Mutta enpä tosin sen vuoksi tanssipaikoissa käykään, mutta aina jossain laivan yökerhossa tms saattaa joku innostua hakemaan (en nyt keksinyt parempaa esimerkkiä kuin tuo laivan ravintola, mutta jokin vastaava, missä on myös tanssia, mutta myös jotain muuta, eli ainoa idea ei ole se tanssiminen).
Mä en tunne yhtäkään naista, jonka mielestä miehen pitää osata tanssia.Yleensä naiset eivät pidä tanssitaidotonta miestä juuri minään, että ehkä parempikin pysyy poissa. Törkeää kieltäytyä tanssista.
Niin toisaalta, mut ... humalaiselle saa sanoa aina ei, sanoo etikettikin. Liikuntamuotona tanssi pitää selkävaivat poissa. Sitä vaan ei korosteta useinkaan.Mä en tunne yhtäkään naista, jonka mielestä miehen pitää osata tanssia.
Itse en osaa kuin jenkkaa ja discossa voin itsekseni heilua. Mies ei tanssi mitään. Luonnollisesti meitä kumpaakaan ei koskaan näy missään lavatansseissa. Häissä ja muissa juhlissa, missä on perinteisempää tanssimusiikkia, me yksinkertaisesti kieltäydymme, jos joku hakee tanssimaan. Mun mielestä kieltäytyminen on ihan ok, kun ei kerran osaa. Onhan se sille tanssiinhakijallekin kivampi saada pariksi sellainen, joka osaa tanssia.
Meneeköhän ihan pieleen nyt,,,;
Love
Niin, onhan se kai virallisesti sirkustaiteen kanssa samassa kategoriassa, vaikka on liikuntaa parhaassa muodossa:p@ula, tässä tais kuitenkin olla kyse siitä, että saako tanssista kieltäytyä. Tanssiminen on kivaa ja hyvä liikuntamuoto, mutta se on edelleenkin asia, jota ei ole pakko osata jos ei halua. Kyllä mä tykkäisin tanssia, mutta jotta tanssitaito pysyisi yllä, sitä pitäisi harrastaakin. Ja koska oma mies ei ole hevonpätkää kiinnostunut, niin ei mua kyllä kiinnostais kenenkään muunkaan kanssa. Vaikka mä osaisin kaikki tangot ja humpat ja valssit, mua ei lavatansseihin saisi.
Tanssiminen on siis ihan kiva harrastus, mutta ei mikään perustaito, mikä pitäisi olla kaikilla hallussa. Se aika oli jo kauan sitten, silloin, kun ei puolisoa oikein muualta löytänytkään kuin lavatansseista. Musiikki on mulla verissä, tanssikin on ihan kivaa jos saa itsekseen heilua, mutta paritanssiin musta ei ole. Ja sen olen kyllä ihan valmis sanomaan kenelle tahansa, jos tanssiin hakee.
Ei todellakaan ole AINA pohjalaa erottinen väre. Ainoastaan siinä tapauksessa on, mikäli vastapuolen kanssa kemiat kohtaavat. Muussa tapauksessa tanssi voi olla pelkkä hauksa ja hullutteleva kohtaaminen tai mukava sosiaalinen kuulumisten vaihto tuokio tai pahimmillaan muutaman minuutin piina, josta haluaa päästä nopeasti eroon.Tanssi on hyvää liikuntaa ja usein hauskaakin, mutta silti paritanssin pohjalla on aina eroottinen väre...
No just niin:-DEi todellakaan ole AINA pohjalaa erottinen väre. Ainoastaan siinä tapauksessa on, mikäli vastapuolen kanssa kemiat kohtaavat. Muussa tapauksessa tanssi voi olla pelkkä hauksa ja hullutteleva kohtaaminen tai mukava sosiaalinen kuulumisten vaihto tuokio tai pahimmillaan muutaman minuutin piina, josta haluaa päästä nopeasti eroon.
Ne "hitaat" nykyään onkin jotain muuta kuin tanssimista... Ja lattia on täynnä pareja, ettei mahdu jalkaa siirtämään? Siitä se tunne on varmaankin jäänyt sulle? kurjaahan se on, jos ei ole hirivittävän ihastunut siihen tyyppiin? Niitä varmaan oppii karttamaan jatkossa. Mut onhan se harmi, et kurssiporukka ei käy niissä yökerhoissa eikä muut pääse tuntemaan, kuinka ihanaa se lopulta voi olla - pelkkä tanssiminenTullut mietittyä tuota tanssimisjuttua vielä lisää. Itsellä on ehkä siinä se, että pidän sitä vaan niin tylsänä. Kenties se johtuu siitä, että se eroottinen väre siitä puuttuu
Kyllähän sitä teininä tuli lähdettyä hitaille jos tyttö pyysi. Itse en pyytänyt koskaan, yritin muita keinoja. Ilmeisesti siksi menestys ei ollutkaan niin hyvä
Mulla on vaan olematon rytmitaju, ihan oikeesti todettu poikkeuksellisen huonoksi. Joten kaipa siitä tää "inho" kumpuaa...
:-DLambada on yksi kaikkein helpoimmista tansseista ikinä, jalat vain tamppaa paikallaan ja lantio menee puolelta toiselle yy kaa koo Jessus tuota opetin pitkään nuorisotalolla -80 luvulla
Laitan yhden videon, vaikka varmaan parempiakin löytys... Siis rytmitaju tulee siitä musiikista, kuuntelemalla. Voishan sanoa vaikka, että just tuollaiseen en keksi, miten menis;-)Kieltäytyä toki saa, mutta siitä et mihinkään pääse että junttina ja punaniskana sinua tullaan pitämään. Voit selittää ne samat "en osaa tanssia" tai "en pidä tanssimisesta", mutta eivät ne sinua pelasta. Juntin leiman saat otsaasi niin ettei se muste kyllä hetkeen kuivu.
"On se kiva tyyppi, tosi rento ja mukava.... no joo... mutta onhan se vähän juntti silti".
Missä päin väki oikein asuu, kun tanssimattomuus on junttia? Siellä tanssilavan reunamillako? Kuten aiemminkin sanoin, mun tuttavapiirissä ei ole yhtään ihmistä, joka dissaisi miehen/naisen tanssitaidottomuuden vuoksi. Ne on niitä +60-työkavereitani, jotka näin tekisivät. Onneksi täällä päin ei olla niin niuhoja. Saa tanssia tai olla tanssimatta, saa juoda tai olla juomatta, saa olla sellainen kuin on.Kieltäytyä toki saa, mutta siitä et mihinkään pääse että junttina ja punaniskana sinua tullaan pitämään. Voit selittää ne samat "en osaa tanssia" tai "en pidä tanssimisesta", mutta eivät ne sinua pelasta. Juntin leiman saat otsaasi niin ettei se muste kyllä hetkeen kuivu.
"On se kiva tyyppi, tosi rento ja mukava.... no joo... mutta onhan se vähän juntti silti".
Niin no orimattilassa tai kerimäellä tanssimattomuus on varmaan enemmän sääntö kuin poikkeus. Mutta täällä suurhelsingin alueella se on junttia, ihan kuten NHL-lippis tai sätkän polttaminen.Missä päin väki oikein asuu, kun tanssimattomuus on junttia?