Tanssiharrastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niisku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niisku

Vieras
Haluaisin aloittaa tanssiharrastuksen, mutta en oikein tiedä tyyliä vielä..siksi vähän kyselen. Suositelkaa jotain hauskaa ja liikunnallista lajia mitä vois Treen seudulla harrastella. Vakiotansseistakin pidän, mutta nyt en ehkä hae juuri sentyyppistä.. jotain rivakkaa ja nuorekasta. Olen siis 23-v. Olisi hauskaa jos voisin ottaa 12-vuotiaan pikkusiskonikin mukaan harrastukseen.. Hyviä vinkkejä tai linkkejä kehiin, Kiitos :)

Onko joku aloittanut tälläi vanhempana tanssiharrastuksen? Kuinka onnistuu, onko lantio mahdollista saada vielä notkeaksi?? Olin ajatellut juuri Bailatinoa tai salsaa.. Kokemuksia niistä??? Miten nuorena voi ajatella aloittaa??

Alkuperäinen kirjoittaja Niisku:
Onko joku aloittanut tälläi vanhempana tanssiharrastuksen? Kuinka onnistuu, onko lantio mahdollista saada vielä notkeaksi?? Olin ajatellut juuri Bailatinoa tai salsaa.. Kokemuksia niistä??? Miten nuorena voi ajatella aloittaa??

Ihan pienillekin on tanssikouluja, joten ei varmaan ole alaikärajaa :)

Bailatino sujui ihan OK yli kolmekymppisenä ja en varmasti ole kaikkein notkeimpia :) ollutkaan..

Itse en harrasta tanssimista, mut on broidi 21 v. joka on kyl jo useamman vuoden harrastellut tuota breikkaamista.. Se nyt ainakin ois nuorekas harrastus..
Täs on linkki mis broidi breikkaa..

http://www.youtube.com/watch?v=dsiSokUIDx0

Hienoa, itse olen notkea kuin rautakanki.
Enkä sieltä laihemmasta päästä, niin kynnys lähteä on aika korkea. Mutta olen päättänyt että vihdoinkin toteutan haaveeni tanssiharrastuksesta. Kiitos vinkeistä :) Lisääkin saa laittaa :)

Meillä sai töissä kokeilla pari tuntia Salsaa ja minusta se oli aika kamalaa... En päässyt ollenkaan mukaan niihin askeliin, kun niitä mentiin niin nopeasti. Tai sitten ope oli huono...

Mutta suosittelisin rivitanssia, se on tosi hauskaa ja monelta paikkakunnalta löytyy seuroja. Eikä tarvitse olla paria =)

Yhteistyössä