Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Jokainen joka ei voi mennä takuuseen siitä ettei koira tapa toisia koiria/lapsia yms on velvoitettu pitämään kuonokoppaa koirallaan ulkoilun ajan.
Se on aivan hevonvitun sama kuka räkyttää ja missä koska kertakaikkiaan toisia ei tapeta!
Voin vakuuttaa että minäkin menen väliin jos minun koirien/lasten päälle käydään ja aivan varmasti siitä ei päällekarkaaja terveenä lähde paikalta.
Täysi peesi. Ja koiria EI pidetä vapaana yleisillä paikoilla! Pienen koiran vapaana pidon vielä sulatan, mutta Kuka hullu pitää kahta hirvenkokoista elukkaa vapaana yleisessä puistossa vai mikä lie olikin???????
Minkäänlaisia koiria ei pidetä vapaana yleisillä paikoilla, ei pieniä eikä suuria. Puistoissa liikkuu myös muita, koirattomia ihmisiä, jotka pelkäävät koiria, oli se sitten suuri tai pieni. Jos koiran ottaa, se tulisi asianmukaisesti kouluttaa, niin pienet kuin suuretkin. Koiran ottamisen tulisi olla luvanvaraista toimintaa ja omistajalta täytyisi löytyä riittävät tilat niin sisältä kuin ulkoakin koiran oleskeluun.
Aivan samaa mieltä olen, koirat pysyköön kytkettyinä yleisillä paikoilla koosta riippumatta. Näin olen aina toiminut, koska otan huomioon myös ne ihmiset jotka oikeesti pelkäävät koiria!
Kommenttini vapaana pidosta oli vain, jos osaatte lukea, että SULATAN mieluummin pienen koiran vapaana nähdessäni kuin sen että jättikokoinen tanskandoggi ryntää vapaana vastaan.