Tänne vois tulla takas se osta/myy/lahjoitetaan systeemi.. Samaa mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tänne vois tulla takas se osta/myy/lahjoitetaan systeemi.. Samaa mieltä?

• Äänestäjiä yhteensä
    9
Mä tein sillä vanhalla osta/myy/vaihda-palstalla monen monet hyvät kaupat ja harmitti iahn vietävästi, kun se positettiin käytöstä :( Mutta minkäs teet, kun siellä oli kuulemma niin paljon väärinkäyttöä.

Se olisi kyllä kiva saada takaisin, mutta ilmeisesti näin ei tule käymään.

Mä tein sillä vanhalla osta/myy/vaihda-palstalla monen monet hyvät kaupat ja harmitti iahn vietävästi, kun se positettiin käytöstä :( Mutta minkäs teet, kun siellä oli kuulemma niin paljon väärinkäyttöä.

Se olisi kyllä kiva saada takaisin, mutta ilmeisesti näin ei tule käymään.

Mä niin tarvitsisin pojalle pari juttua ja täältä varmasti löytyis.. Ärsyttää.. Vaihtamistakin vois harrastaa.

Mä myös tein monet kaupat sitä kautta. Mitenkähän siinä oli enemmän ongelmia kuin jossain huutiksessa tai nykyisessä markkinapaikassa? Puhelinnumeroita ja osoitteita vaihdettiin YV:n kautta. Samoin valokuvia. Joskus tavara vaihtui noutaen ja joskus postin välityksellä. Samanlaista kuin muissakin foorumeissa.

no mä löysin äsken sellasen palvelun kun www.netcycler.fi ja ihastuin kyllä heti. Huomattavasti helpompi siellä tavaroiden kirjaaminen (esim kuvaus onnistuu kätevästi tietokoneen webkameralla) sekä selaaminen. Ja voi harrastaa kätevästi sitä kierrätystä. Taidan lopettaa huutiksen käytön kokonaan ja siirtyä tavaroineni ja toiveineni tuonne cycleriin.

Mun mielestä kanssa tämä uusi systeemi on ihan surkea, kyllä vanha oli parempi! Samoin mun mielestä on ihan typerää että ne vanhat huuto.net ketjut poistettiin, koska en usko että niistä oli kellekään mitään haittaa, lähinnä ihmiset löysivät sen kautta itselleen tarpeellisia tavaroita ja muut pääsivät kamoistaan helpommin eroon.

Yhteistyössä