Tänään valvon ainakin klo 23.53 asti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unelmavaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua harmittaa, kun kenttälajeja näytetään niin vähän. Pelkkiä juoksuja ja niihin valmistautumisia näytetään vaikka kuinka ja paljon. Sitten kolmiloikastakin näytetään vain mitalihypyt. Ja miesten moukari... Olisihan niitä Murofushin heittoja voinut enemmänkin katsella. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;26843878:
Mua harmittaa, kun kenttälajeja näytetään niin vähän. Pelkkiä juoksuja ja niihin valmistautumisia näytetään vaikka kuinka ja paljon. Sitten kolmiloikastakin näytetään vain mitalihypyt. Ja miesten moukari... Olisihan niitä Murofushin heittoja voinut enemmänkin katsella. :xmas:

Samaa mieltä. Eilen olisin tykännyt nähdä eteläafrikkalaisen hyppyjä pituudessa. Mutta loppujen lopuksi minulle ei edes selvinnyt, monenneksiko hän tuli. Höh. :(

[QUOTE="vieras";26843635]Ihan vaan mielenkiinnosta kysyin kun en ole ennen kuullut että joku uskonto kieltäisi urheilun katsomisen.[/QUOTE]

Ai jaa, no sori, en huomannut, että aiheesta aikaisemmin oli puhe.

Olis se aika hurjaa, jos joku uskonto sen kieltäisi ja ehkä sellaista jopa onkin.
Pöhköjä sellaiset uskonnot tai ihmiset, jotka toisilta kieltävät noinkin ylevän harrastuksen tai sen seurannan.

Ääriliikkeet ovat aina pahasta.

Miten toi Jukankin juoksu meni jotenkin niin suomalaisittain. Jos ei kantti lopu kesken niin sitten käy huono tuuri. Ainoa finaaliin päässyt tähän mennessä ja joutui keskeyttää. Nää on surkeimmat kisat ikinä.