Tänään valvon ainakin klo 23.53 asti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unelmavaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiks ne oo nou nou -listalla? Vai eikö nykyään enää? Jotkut kaukaiset tuttavat vaan aikanaan (yli 20 vuotta sitten..? :D ) kertoivat, etteivät saa katsoa urheilukisoja saati itse kilpailla niissä. Vai muistanko mä sun uskontokuntasi nyt väärin? Sori, jos näin...

En minä ole sellaisesta ikinä kuullut. Paikanpäälle ei passaa mennä, ainakaan noihin isoimpiin tapahtumiin, joissa on kaikenmaailman kaljakuppiloita ja taustalla pauhaa jytä koko ajan. Mutta ei täältä ruudulta kukaan mitään alkoholia tarjoile ja musiikkiakaan ei kuulu. :) Ja myös silloin, jos jättäisi seurat väliin tuijottaakseen netistä urheilua, olisi aika vaarallisilla vesillä. Mutta meillä oli seurat keskiviikkona, ei tänään. :)

Kilpailemistakaan ei minun käsittääkseni ole varsinaisesti kielletty. Mutta kyllä siinä sellaiset riskit on jo uskon menettämiseen, ettei sitä kukaan kyllä suosittele.

Mutta ei tästä aiheesta tässä ketjussa enempää, kiitos. :)

Ok, kiitos vastauksestasi Draumsyn. :)

Ja joo, mä odotan kyllä myös tuota 100 m finaalia. Ja tykkään noista jamaicalaisista. Mutta hyvin veti se brittien 18-vuotias Adam Gemilikin, nuori sälli vielä.

Kaippa se on valvottava että näkee noi finaalit.. Tietääkö kukaan, miksei se ranskalainen 100m juoksija oli finaalissa,onko ollut koko kisoissa edes?! Se,joka ekana valkoihoisena miehenä alitti 10s.

[QUOTE="hmm";26843517]Kaippa se on valvottava että näkee noi finaalit.. Tietääkö kukaan, miksei se ranskalainen 100m juoksija oli finaalissa,onko ollut koko kisoissa edes?! Se,joka ekana valkoihoisena miehenä alitti 10s.[/QUOTE]

Juoksee vaan 200 koska ei oo mitään mahdollisuuksia pärjätä satasella.

[QUOTE="hmm";26843517]Kaippa se on valvottava että näkee noi finaalit.. Tietääkö kukaan, miksei se ranskalainen 100m juoksija oli finaalissa,onko ollut koko kisoissa edes?! Se,joka ekana valkoihoisena miehenä alitti 10s.[/QUOTE]
En tiiä. Se on kyllä aika hyvännäköinen eli selvä puute finaalissa :whistle:

Jes, täällä valvotaan pilkkuun asti myös!

Kiva, kun Akaatti laitoit eilen sen aloituksen 10 000 metrin juoksusta, olin kyllä jotakin katsonut päivällä (yleisurheilu kiinnostaa eniten näissä olympialaisissa), mut sen jälkeen oikein innostuin ja päätin, et nyt katsotaan kisoja, lapset myös (iskä töissä). Löysin sen vanhan innostuksen penkkiurheilijana :D

No, huomisaamuna lenkille..

:)

• Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="vieras";26842884]Ei sitä nyt silmänruoan vuoksi katsota vaan siksi, että siellä juoksee maailman nopeimmat miehet![/QUOTE]

*tykkää*

Huikeaa katseltavaa!!

[QUOTE="Reima";26843623]Hyvä vieras,

tämä ketju EI liity uskontoon eikä politiikkaan. Siittä ei ole kyse.

Tämä käsittelee urheilua olympia-aatteen hengessä. Siittä on kyse. Ei kuntavaaleista, persuista, mamuista.

:)

Olympia-aate - Suomen Olympiakomitea[/QUOTE]

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyin kun en ole ennen kuullut että joku uskonto kieltäisi urheilun katsomisen.