Tänään vai joulun jälkeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syvältä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Syvältä!

Vieras
Elämä on tällä hetkellä syvältä hanurista muutenkin, mutta kuinka toimisitte:

-Kävisittekö röntgenissä keuhkosyövän poissulkemiseksi, tänään vai vasta joulun jälkeen?

Lääkäriltä on lähete.
Joka samperin asia kusee tällä hetkellä elämässä ja jotenkin uskon, että toivottavaa tulosta ei tule noistakaan kuvista. Koita siinä sitten saada joulumieltä lapsille :(

Röntgenkuvasta voi näkyä, että keuhkoissaon jotain muutosta, mutta ei se automaattisesti ole syöpää. Sulla on ilmeisesti lääkäriaika ensi vuodelle? Et itse kuvaa näe tutkimuksessa etkä siitä mitään ymmärtäisikään ja lääkäri sitten määrää kuvauksen jälkeen jatkotutkimuksiin, jos tarvetta. En tiedä mitään oireistasi ym., mutta kummallista, että syöpää jo epäilet.

Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27733550:
Tänään, en osaisi rentoutua, jos en tietäisi.

Tämähän tässä kinkkistä onkin: Osaisitko rentoutua jos tietäisit sairastavasi keuhkosyöpää ja tieto tulisi just jouluksi.

Keuhkokuvista tietty vaan näkyy jos on jonkinlainen löydös ja myöhemmin päästään selvittelemään onko syöpää. Lähisuvussa on vaan niin paljon kyseistä syöpää, että jos löydös löytyy niin olen valmis heittämään heti kirveen kaivoon.

[QUOTE="vieras";27733582]Röntgenkuvasta voi näkyä, että keuhkoissaon jotain muutosta, mutta ei se automaattisesti ole syöpää. Sulla on ilmeisesti lääkäriaika ensi vuodelle? Et itse kuvaa näe tutkimuksessa etkä siitä mitään ymmärtäisikään ja lääkäri sitten määrää kuvauksen jälkeen jatkotutkimuksiin, jos tarvetta. En tiedä mitään oireistasi ym., mutta kummallista, että syöpää jo epäilet.[/QUOTE]

Tutkimuksia tehty kaikenlaisia ja selittämättömiä oireita löytyy kuten keuhkokapasiteetin huomattava lasku jota ei saa nostettua astmalääkkeillä (eli ei astmaa). Ei myöskään keuhkoahtaumaan viittaavaa. Kovaa yskää välillä, veriysköksiä, väsymystä.
Suvussa todellakin paljon keuhkosyöpää ja muutakin syöpää. Oireet samantyyppisiä kuin äidilläni oli.
Toki röntgen vain ensi selvittelyä ja tähän mun ajatteluun tällä hetkellä vaikuttaa suuresti se, että elämä on todellakin niin takapuolellaaan etten keksi enää miten enemmän vois olla... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Syvältä!;27733606:
Tämähän tässä kinkkistä onkin: Osaisitko rentoutua jos tietäisit sairastavasi keuhkosyöpää ja tieto tulisi just jouluksi.

Keuhkokuvista tietty vaan näkyy jos on jonkinlainen löydös ja myöhemmin päästään selvittelemään onko syöpää. Lähisuvussa on vaan niin paljon kyseistä syöpää, että jos löydös löytyy niin olen valmis heittämään heti kirveen kaivoon.

Niin, en siis osaisi nauttia kyllä joulusta siinäkään tapauksessa, että jotain löytyisi. Mutta siinä on kuitenkin mahdollisuus, ettei kuvassa näkyisikään mitään hälyttävää.

Tää on niin epätodellisen tuntuinen tilanne, että ei kai tähän löydy hyvää vaihtoehtoa. Joka tapauksessa joulu on pilalla..

Lapsi sairastaa vakavasti (jus kun edellisestä sairaudesta päästiin)
selvisi että sukulainen hyväksikäyttänyt lasta vuosia sitten
Äidin syöpä ilmeisesti uusinut
mies tuli laivalta haisten hajuvedelle
työantaja uhkailee ettei enempää poissaoloja saa tulla

En kyllä jaksa enää...
työnantaja uhkaa ettei poissaoloja saisi enää tulla

Alkuperäinen kirjoittaja Syvältä!;27733774:
Tää on niin epätodellisen tuntuinen tilanne, että ei kai tähän löydy hyvää vaihtoehtoa. Joka tapauksessa joulu on pilalla..

Lapsi sairastaa vakavasti (jus kun edellisestä sairaudesta päästiin)
selvisi että sukulainen hyväksikäyttänyt lasta vuosia sitten
Äidin syöpä ilmeisesti uusinut
mies tuli laivalta haisten hajuvedelle
työantaja uhkailee ettei enempää poissaoloja saa tulla

En kyllä jaksa enää...
työnantaja uhkaa ettei poissaoloja saisi enää tulla

Oon niin sekasin että on tekstikin sekasin. anteeksi vaan.. :(

[QUOTE="vieras";27733804]onko kaikki omaa arviotasi?

Onko lääkäri sinulle sanonut et syöpää etsitään nyt.[/QUOTE]

Lääkäri sanoi, että nyt täytyy käydä keuhkokuvissa, koska lähisuvussa keuhkosyöpää ja oireille ei löydy selitystä esim.astma tai ahtauma. Sanoi, että sekin vaihtoehto pitää sulkea pois. Ja kun oireita googlettaa niin hyvinhän ne siihen diagnoosiin menee.
Eli siis toki itse tässä panikoin ehkä turhaankin, mutta kuten jo sanoin, kaikki menee penkin alle nin miksi ei tämäkin.

Kyllä menisin nyt kuvaan, mieluummin sitten varmuus siitä syövästä kuin epätietoisuus. Epätietoisuus on pahinta. Ja mitä nopeammin syöpä löydetään (jos se sitä nyt on) niin sitä paremmin, nopeammin ja tehokkaammin se saadaan hoidettua pois ja saat jatkaa elämääsi lapsiesi kanssa.
Paljon jaksamista sulle sinne ja koita olla murehtimatta nyt äitiäsi tai muita sukulaisiasi, keskity vain itseesi ja omaan perheeseesi ja jouluun.

Yhteistyössä