Tänään uimahallissa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Näin tänään uimahallissa yhden nuoren naisen joka oli ällöttävän lihava, valkoinen ja raskausarpia täynnä. Oli vaan ihan pirun järkyttävä ilmestys. Sit kun aloin havahtua niin huomasin että se tuijottaa suoraan mua. Peili.

Siis meillä kotona joskus hiippailee semmonen riipputissinen ja löllömahainen nainen, varsinkin saunailtoina inhottavaa katseltavaa. Joskus meinaa oksennus päästä ja sit alan kelata että onko tuo miehen saunavieraita ja meinaan suuttua. Sitten käy samoin kuin sinulla ;)

Sellasta sattuu!
Mä totesin tänään rintaliiviostoksilla, ettei tisseistä ole mitään jäljellä ja mun maharölly näyttää just samalta kuin telkkarin muutosohjelmissa (niillä naisilla, joille tehdään rasvaimu ja vatsanahan kiristys)

No koittakaa välttää niitä peilejä, niin mäkin teen vaikka en nyt ihan hirveän lihava olekaan. Muuten, olen ollut nyt yhdeksän päivää ilman hiilihydraatteja ja kävin huvikseni vaa'alla kun naapuri kysyi olenko laihunut. Siis yhdeksässä päivässä on pudonnut 4,5 kiloa ilman nälkää!!!

Multa meinas tulla oksennus kun olin etsimässä itselleni uimapukua joka mahtuis päälle ja saisin vietyä lapset uimahalliin. Voi tsiisus! En varmaan enää kehtaa mennä miehen kanssa saunaan... Uskollisesti olen välttänyt peiliin katsomista esim. alusvaatteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja gheö;23546890:
No koittakaa välttää niitä peilejä, niin mäkin teen vaikka en nyt ihan hirveän lihava olekaan. Muuten, olen ollut nyt yhdeksän päivää ilman hiilihydraatteja ja kävin huvikseni vaa'alla kun naapuri kysyi olenko laihunut. Siis yhdeksässä päivässä on pudonnut 4,5 kiloa ilman nälkää!!!

voitko antaa vinkin mitä olet sitten syönyt?? kiinnostaa kovasti...minäkin haluan laihtua ilman nälkää...

No mä se en ollut...
...mutta tiedän olevani sairaalloisen lihava,ja uimahallissa ihmiset todellakin tuijottavat minua,se on todella inhottavaa,vaikka suurimman osan ajasta olenkin sinut kilojeni kanssa,niin kyllä alasti on niiiin nolo olla. Viimeisimmästä uimahallireissusta on puoli vuotta aikaa,ja nyt viime päivät lapset on kärttäneet että sinne pitäisi päästä,kai sinne on piakkoin taas mentävä nöyryyttämään itseään.

Joo, tollasia turilaita näkee jatkuvasti! Miten ne ilkee liikkua ihmisten ilmoilla!! Tänäänkin näin meillä kotona semmoisen. Lohdutukseksi avaan sipsipussin, että selviän tästä järkytyksestä...

NAISET!!! RYHDISTÄYTYKÄÄ!
Arvostakaa itseänne, hyväksykää itsenne sellaisina kuin olette, tai hakekaa motivaatio muutoksiin - kuka tahansa niihin pytsyy! Kenenkään ei ol ePAKKO näyttää turilaalta.

Come on!

[QUOTE="pöö";23546923]voitko antaa vinkin mitä olet sitten syönyt?? kiinnostaa kovasti...minäkin haluan laihtua ilman nälkää...[/QUOTE]

Kasviksia, lihaa, kalaa, makkaraa, juustoa, sokerittomia mehukeittoja, munakkaita ja kaikkea muuta proteiinipitoista.

[QUOTE="Cara";23547005]NAISET!!! RYHDISTÄYTYKÄÄ!
Arvostakaa itseänne, hyväksykää itsenne sellaisina kuin olette, tai hakekaa motivaatio muutoksiin - kuka tahansa niihin pytsyy! Kenenkään ei ol ePAKKO näyttää turilaalta.

Come on![/QUOTE]

Pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja kuitenkin muuttua??

Mä kanssa vältelen peilejä, ainoa peili on vessassa ja siinäkin näkee vain yläosan :D Kylässä sit totuus paljastuu kun peilejä joka päikassa ja huomaa kuinka iso maha mulla oikeasti onkaan. Mutta vielä mahtuu vaatteet päälle, joten lets go ja menoksi. =)

Uimahalliin en mene vaikka uiminen hyvää tekisinkin. Se on mulle liikaa, sairaalloisen lihava kun kanssa olen. Mutta puoli vuotta ja sit se alkaa, mahan pienennys taistelu =)

Älkää välittäkö muiden ihmisten mielipiteistä, oma mielipide on tärkein =)

pullero, täällä kommentoineilla se oma mielipide on että oma kroppa oksettaa ja hävettää. minullekin mies sanoo "ei se ole niin paha" ja minä paskat välitän siitä mitä se sanoo vaan teen kuten sanot, oma mielipide on tärkein. tämä roikko tästä etupuolelta lähtee heti kun onnistun säästämään...

pullero, täällä kommentoineilla se oma mielipide on että oma kroppa oksettaa ja hävettää. minullekin mies sanoo "ei se ole niin paha" ja minä paskat välitän siitä mitä se sanoo vaan teen kuten sanot, oma mielipide on tärkein. tämä roikko tästä etupuolelta lähtee heti kun onnistun säästämään...

Totta, mielipiteitä on monia ja jos oma mielipide on että se oksettaa niin sillon pitää itseään kuunnella ja asialle jotain tehdä. Joku vaan laittoi että uimahallissa ihmiset katsovat, tölläävät, niin sille toi että ei välitä muiden mielipiteistä. Jos tölläävät niin tölläävät, kuitenkin lihavillakin on oikeus mennä uimahalliin. Samoin jos toinen sanoo että olet hyvä ja itse ei tunne niin, niin sillon on oikeus tehdä mitä haluaa kropalleen.

Toivottavasti onnistut säästämään ja saat sen mitä toivot =) Mä tein pari vuotta sitten itselleni lupauksen että en puutu lihavuuteeni kuin vasta sillon kun täytän 30v. No se tapahtuu puolen vuoden päästä, ja siitä alkaa mun uusi elämä ja mahaa on pakko saada pienemmäksi. En vaan siitä nyt halua stressata, takana liian monta yritystä pienentymiseen. Mutta elämisen voisi aloittaa kun täyttää 30v, ihan senkin takia että täyttäisi myös sen 40v...

Mun peili näyttää upean ja seksikkään naisen! Uhekan kyllä ja kurvikkaan. Valokuvissa sitten näkyy ihmeellinen, omituinen ilmestys, joka muistuttaa etäisesti jotain Nykäsen Merviä tai muuta yhtä hehkeetä... Mistä semmonen kuviin tulee, ei voi tietää??!!??

Yhteistyössä