tänään tuli minulle ja mun parhaalle ystävälle täyteen 40 vuotta yhteistä taivalta

Mulla ja ystävällä on "vasta" 36 vuotta yhteistä taivalta takana :) Meillä molemmilla nyt 2 muksua joilla ikäeroa vain muutama kuukausi. Ennen "hengailtiin" kaksistaan, nyt sitten perheittäin ja tavataan melkein viikottain tai ainakin viestitellään / soitellaan. Jännä sinänsä että aikoinaan 50-luvulla meidän äidit olivat ystäviä keskenään, sitten me ja nyt meidän lapsetkin ovat vielä keskenään kavereita (vaikka eri sukupuolta ovatkin).

[QUOTE="vieras";24414464]Mulla ja ystävällä on "vasta" 36 vuotta yhteistä taivalta takana :) Meillä molemmilla nyt 2 muksua joilla ikäeroa vain muutama kuukausi. Ennen "hengailtiin" kaksistaan, nyt sitten perheittäin ja tavataan melkein viikottain tai ainakin viestitellään / soitellaan. Jännä sinänsä että aikoinaan 50-luvulla meidän äidit olivat ystäviä keskenään, sitten me ja nyt meidän lapsetkin ovat vielä keskenään kavereita (vaikka eri sukupuolta ovatkin).[/QUOTE]

Ihanaa! :) Mulla on kans vakaa aikomus saada tulevista lapsistani ystävieni lasten kavereita. :D

Yhteistyössä