Tänään Sokoksen kahvilassa

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Olin heitämässä peliautomattiin 10euroa. Yhtäkkiä tuli kaksi miestä mun ympärille ja aloitivat jotain pas**ka puhua mulle, että ohoh haluatko voita paljon tänään :headwall: , mistä päin mä olen, sitten aloitivat haukkua Viro, kun mä kerroin että Virosta olen että köyhät sielä ja pla,pla :headwall: , sitten musta tuntui jo että hikki alkoi tulla ja voitin 40euroa noin, ajattelin otta pois kun en jaksanut pelata ja kuunnela heitä,kun he olivat mun ympärillä ihan korvijen edessä. No sitten otin rahaa ja he molemmat yritivät otta mua kädestä kiinni että hei sulla on 40, tarjoa meille kahvit, tarjoa, tarjoa....Voi hitsi mulla meni hermot ja annoin yhdelle 5nen ja toiselle 5nen ja heti lähin sieltä pois, mä en ikinä ollut tollaisessa tilannessa |O :o

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Olin heitämässä peliautomattiin 10euroa. Yhtäkkiä tuli kaksi miestä mun ympärille ja aloitivat jotain pas**ka puhua mulle, että ohoh haluatko voita paljon tänään :headwall: , mistä päin mä olen, sitten aloitivat haukkua Viro, kun mä kerroin että Virosta olen että köyhät sielä ja pla,pla :headwall: , sitten musta tuntui jo että hikki alkoi tulla ja voitin 40euroa noin, ajattelin otta pois kun en jaksanut pelata ja kuunnela heitä,kun he olivat mun ympärillä ihan korvijen edessä. No sitten otin rahaa ja he molemmat yritivät otta mua kädestä kiinni että hei sulla on 40, tarjoa meille kahvit, tarjoa, tarjoa....Voi hitsi mulla meni hermot ja annoin yhdelle 5nen ja toiselle 5nen ja heti lähin sieltä pois, mä en ikinä ollut tollaisessa tilannessa |O :o

Voi Savanna, olet liian kiltti, kun annoit rahaa heille.

Äiti sanoi että mun olisi pitänyt vaan kutsua vartijoita,mutta ehkä olen tyhmä että annoin rahaa ja lähin heti, itsekin olin shokissa ja koko shoppailu ei onnistunut sen jälkeen(tarkoitus oli mennä ostamaan lahjoja)

en tiedä miks,varma kun ne otivat mua molemmista kädestä kiinni että pliis pliis ostaa meille kahvit, mulle iski pelko ja sääli, en edes tiedä niin äkkiä kaikki tapahtui, mutta en uskaltanut sanoa vartialle sen jälkeen :ashamed:

Siis mulla ihan hullu päivää tänään,mua vielä kirjasto kaupassa mummon tänään pakoti etsiä onnitelu kortti missä kirjoitettu 50v, mä sanoin että kysyy kassalta kun mä en tiedä, mut hän ei ees kuunnellut mua, sit kun mä löysin ei hän tykänyt :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
huh, mikä tilanne :o mä olisin takuulla alkanut kiljua |O |O

mä kyllä kaikenlaisia olen tavanut mutta ei mitään tollaista, on se noloa haukkua Virolaisia köyhäksi ja saman tien pyytä rahaa heiltä...Mutta yks oli ihan alkoholiisti näköinen, toinen en mä ees muista mutta vähän parempi näköinen kuitenkin kuin alkoholiisti, vaatteet oli asiallisempi

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oisin huutanut et menkää nyt vittuun siitä.

Varma munkin olisi pitänyt, miks mä en osaa olla ilkeämpi joskus tai no osaan mut harvoin :headwall: :ashamed:

"Haista nyt kissanvittu,helvetin urpo"on mun käyttämäni...tai mitä sylki suuhun tuo.Itekkin perus-kiltti ihminen,mutta jos mua provosoidaan,niin sekoon totaalisesti!! :laugh: Olkoon sanoja suomalainen,norjalainen,afganistalainen tmv.ihan sama!
Mää en usko,että tossa alunperinkään olis ollu kysymys sun syntyperästä..vaan kusipäitä löytyy joka maasta!Valitettavasti... :(
Opettele puolustaan ittees!!Hyvä nainen!!(eikös virostakin löydy kusipäitä? ;) ...näitä ny vaan on joka maassa!! =)

Yhteistyössä